eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWciśnięty pedał hamulcaRe: Wciśnięty pedał hamulca
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <20141114091006.43e0649f@babcia-workstation>
    <m44v7i$m0d$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <m45856$ukv$1@node2.news.atman.pl> <m4587c$m93$1@dont-email.me>
    <m459ot$k7$1@node2.news.atman.pl> <m45pm2$h8h$1@node2.news.atman.pl>
    <n...@m...org> <m4b40o$tqn$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m4ck9k$cbf$1@node2.news.atman.pl>
    <oxyexeb86mhs$.dlg@myjk.org> <m4cprj$h82$1@node1.news.atman.pl>
    <16e69io19m1ma$.dlg@myjk.org> <m4d5gk$sth$1@node1.news.atman.pl>
    <1s39ndmuw9ghg$.dlg@myjk.org> <m4dbo5$4ha$2@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m4dcr1$5p8$3@node2.news.atman.pl>
    <1hvniaecn83ud$.dlg@myjk.org> <m4dkiv$duj$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 17 Nov 2014 21:34:14 +0100
    Message-ID: <n...@m...org>
    Lines: 38
    NNTP-Posting-Host: 95.49.168.101
    X-Trace: 1416256450 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 18074 95.49.168.101:14669
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549626
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 17 Nov 2014 21:08:01 +0100, Shrek

    > No bo skoro uważasz, że używanie kierunków przed skrętem,
    > jak stoisz w kolumnie to coś złego,

    Każde używanie kierunkowskazów tam gdzie są zbyteczne, to głupie
    zachowanie. Do tego należy stanie w kolumnie i mryganie że się chce
    skręcić, choć może to być za trzydzieści sekund jak i po 5 cyklach
    sygnalizacyjnych i pięciu minutach. Jaki, pytam się, ma sens takie
    sygnalizowanie MANEWRU SKRĘTU? Tym samym wracamy do przeniesienia
    przykładu: czy jak masz zamiar skrętu i już zaczniesz, to błyskasz
    bezprzerwy zawsze gdy wiesz że za trzydzieści sekund będziesz skręcać, choć
    nagle korek Ci rośnie i być może do skrętu nie dojedziesz wcześniej jak za
    pięć minut? Gdzie tu jakiś logiczny sens w tej sygnalizacji?

    > to zaczynam się zastanawiać co robię z nimi nie
    > tak. Do tej pory miałem prosto - jak na skrzyżowaniu skręcam
    > (odczepić się od rond)

    Co za trauma znowu z tymi rondami? :P Skryżowanie jak skrzyżowanie.

    > to wrzucam kierunek.

    Wrzucasz, bo masz zamiar wykonać manewr skrętu na skrzyżowaniu. Ale jak Cię
    blokują nagle światła, to STOISZ i wiadomo że do momentu zapalenia żółtego
    nigdzie nie pojedziesz, nie wykonasz zamierzonego manewru, więc po kiego
    diabła błyskać jałowo jakby od tego miało zależeć czyjeś zdrowie lub życie?

    > A tu okazuje się, że źle robie, bo błyskam komuś w ślepia.
    > W zasadzie, to przyznam się szczerze, że właśnie
    > po to błyskałem, żeby ten sygnał do jego ślepi trafił,
    > a tu mi burzysz prostą i elegancką teorię:P

    Napisałem "w ślepia"? Cholera, gdzie? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: