  • Data: 2014-11-18 08:47:44
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-17, o godz. 21:08:01
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > No bo skoro uważasz, że używanie kierunków przed skrętem, jak stoisz
    > w kolumnie to coś złego, to zaczynam się zastanawiać co robię z nimi
    > nie tak. Do tej pory miałem prosto - jak na skrzyżowaniu skręcam
    > (odczepić się od rond) to wrzucam kierunek. A tu okazuje się, że źle
    > robie, bo błyskam komuś w ślepia. W zasadzie, to przyznam się
    > szczerze, że właśnie po to błyskałem, żeby ten sygnał do jego ślepi
    > trafił, a tu mi burzysz prostą i elegancką teorię:P

    Ty mnie lepiej błyskaj - wolę oślepnąć i przestać prowadzić niż co
    chwila kurwić. ;-)
    Przykład: Za każdym razem jak w Warszawie jadę KEN-em od Centrum i mijam
    jedyne skrzyżowanie bez lewoskrętu przy Ciszewskiego to kurwię. lewy
    pas - lewo/prosto, środkowy - prosto, prawy (krótki przed
    skrzyżowaniem) - prawo. Praktycznie zawsze kilka/kilkanaście samochodów
    stoi. Z daleka patrzę czy przede mną na lewym pasie ktoś skręca - i
    praktycznie nigdy nie. Na środkowym zwykle więcej aut bo nie mieszczą
    się na ułomku w prawo i pas stoi. Po czym jak zmienia się światło to
    nagle okazuje się że 2-3 auta z kolumny jednak z lewo jadą. Tylko że
    kierunek wrzucają dopiero będą na środku skrzyżowania. Teraz już wiem
    czemu to robią - w trosce o moje oczy. ;-)

    Zdrówko