  • Data: 2014-11-17 21:34:14
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 17 Nov 2014 21:08:01 +0100, Shrek

    > No bo skoro uważasz, że używanie kierunków przed skrętem,
    > jak stoisz w kolumnie to coś złego,

    Każde używanie kierunkowskazów tam gdzie są zbyteczne, to głupie
    zachowanie. Do tego należy stanie w kolumnie i mryganie że się chce
    skręcić, choć może to być za trzydzieści sekund jak i po 5 cyklach
    sygnalizacyjnych i pięciu minutach. Jaki, pytam się, ma sens takie
    sygnalizowanie MANEWRU SKRĘTU? Tym samym wracamy do przeniesienia
    przykładu: czy jak masz zamiar skrętu i już zaczniesz, to błyskasz
    bezprzerwy zawsze gdy wiesz że za trzydzieści sekund będziesz skręcać, choć
    nagle korek Ci rośnie i być może do skrętu nie dojedziesz wcześniej jak za
    pięć minut? Gdzie tu jakiś logiczny sens w tej sygnalizacji?

    > to zaczynam się zastanawiać co robię z nimi nie
    > tak. Do tej pory miałem prosto - jak na skrzyżowaniu skręcam
    > (odczepić się od rond)

    Co za trauma znowu z tymi rondami? :P Skryżowanie jak skrzyżowanie.

    > to wrzucam kierunek.

    Wrzucasz, bo masz zamiar wykonać manewr skrętu na skrzyżowaniu. Ale jak Cię
    blokują nagle światła, to STOISZ i wiadomo że do momentu zapalenia żółtego
    nigdzie nie pojedziesz, nie wykonasz zamierzonego manewru, więc po kiego
    diabła błyskać jałowo jakby od tego miało zależeć czyjeś zdrowie lub życie?

    > A tu okazuje się, że źle robie, bo błyskam komuś w ślepia.
    > W zasadzie, to przyznam się szczerze, że właśnie
    > po to błyskałem, żeby ten sygnał do jego ślepi trafił,
    > a tu mi burzysz prostą i elegancką teorię:P

    Napisałem "w ślepia"? Cholera, gdzie? :P

    --
    Pozdor
    Myjk