    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 17 Nov 2014 09:02:21 +0100

    Sun, 16 Nov 2014 22:12:56 +0100, Wiwo

    > Aha, to kierunki też oślepiają?

    Umiesz czytać? To wskaż w którym miejscu napisałem, że oślepiają.

    > Jeszcze trochę i dowiem się z tego wątku, że
    > są typki, których oślepia podświetlenie tablic rejestracyjnych...

    Jak sobie będziesz dorabiać coś co nie zostało napisane, jak powyżej, to
    niewykluczone że komuś to w końcu wmówisz. Ale nie przejmuj się, to typowe.

    > IMHO, to zaskakiwanie innych kierowców.

    Chcesz powiedzieć, że są na drodze "mameje" którym trzeba stojąc na
    światłach przez minutę, albo i dłużej, błyskać kierunkowskazem po paszczy,
    żeby sobie zakodowali gdzie kto chce jechać?

    > że nasza kultura jazdy jest taka, a nie inna.

    Może wasza. Moja jest taka, że jak dojeżdżam do świateł nikogo przede mną i
    za mną nie ma, to migam cały czas. Jak dojeżdżam drugi w kolejności to
    migam póki nikt za mną nie dojedzie. Jak dojedzie, to przerywam miganie do
    momentu aż nie zapali się żółte (choć zazwyczaj zaczynam ponownie błyskać
    zanim zapali się żółte). Jałowe błyskanie uważam za równie głupie, jak źle
    zastosowane albo jego zupełny brak. Nie dlatego że razi, czy szkodzi "na
    styki".

    > Tylko pytanie, komu ta nadgorliwość ma zaszkodzić.

    Umiesz czytać? To wskaż w którym miejscu napisałem, że szkodzi.

    > Ja się staram, żeby moje zamiary podczas jazdy były czytelne
    > i staram się nie grać z innymi użytkownikami dróg w "zgaduj-zgadulę".

    To napisz łaskawie kogo i o czym informujesz _stojąc_ w ciągu pojazdów do
    skrętu migając przez dwie minuty.

    > Nie zaskakuję innych miganiem lewym kierunkiem na rondzie,

    Czyli jednak nie informujesz należycie pojazdów za tobą (jak się
    chwaliłeś), a przed skrzyżowaniem jak mówi PORD, że zamierzasz skręcić na
    skrzyżowaniu w lewo. No proszę, a taki porządny niby... :P

    > zmianą pasa bez kierunku, czy włączaniem kierunku w ostatniej chwili.

    Dlaczego sugerujesz, że ja to robię?

    --
    Pozdor Myjk