  • Data: 2014-11-17 13:15:14
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-14, o godz. 20:31:47
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(a):

    > U mnie na firmowym parkingu (podziemnym) na 24 auta - 18-20 to
    > automaty. Tylko kilka jest klasy BMWX5/X6/7. Reszta to volvo, ople,
    > hondy, citroeny itp.

    U mnie na domowym parkingu są to pojedyncze sztuki. Warszawa, budynek ma
    ~12 lat, ~250 lokali, mieszkańcy raczej zarabiający powyżej średniej
    krajowej, samochody starsze niż 8-10 lat to na oko kilkanaście procent,
    głównie z segmentu tzw. rodzinnego.

    Korporacyjnie bywa różnie. Szwagier (duża firma informatyczna) Volvo w
    automacie. Ale np. siostra (międzynarodowa firma budowlana) przy
    konfigurowaniu zamawianego samochodu dostała manual. I narzucono to
    całemu polskiemu oddziałowi - w sumie ponad 200 samochodów. Mogła
    wybrać nadwozie, napęd na 4 koła ale skrzynia miała być automat. Czemu?
    Nie mam pojęcia.

    Zdrówko