  • Data: 2014-11-16 12:59:59
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Niezależnie dużo czy mało to widząc gasnący stop dostają
    > o sekundę wcześniej informację że poprzedzający pojazd rusza.
    > No ale pełno jest głąbów którzy tego nie dostrzegają tego
    > jako udogodnienie.

    Głąbów?
    Mnie stopy do niczego nie są potrzebne - obserwuje co sie dzieje z przodu i
    swoje ruszanie dostosowuję do kolejki, jak temu przede mną gasnie dtop to
    ja juz najczesciej jestem w fazie ruszania zeby się ładnie przykleić do
    porzedzającego jak rusza.

    Obserwowanie stopu poprzedzającego samochodu to jakies dziwne
    przyzwyczajenie - trzeba patrzyc co się dzieje 2-3 samochody wczesniej.