  • 21. Data: 2009-10-05 13:14:53
    Temat: Re: Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-04 21:40:10 +0200, The_EaGle <t...@d...com> said:

    > Ja do lipca też jeździłem na krótkich po między samochodami, ale od
    > czasu jak jeden debil mi otworzył drzwi wskutek czego miałem 2 mc
    > wyjęte z życiorysu już jeżdżę na długich w korkach - ZAWSZE.

    I myślisz że jak debil przed otwarciem drzwi nie zauważył Cię na
    mijania, to uda mu się gdy będziesz jechał na długich? Naiwniak. Mały
    hint: on Cię na 95% nie zauważył, bo wogóle nie patrzył w lusterko,
    więc choćbyś dołożył baterię tirowych halogenów, to gie to da.

    > A jak ktoś mi zajedzie drogę z tego powodu to nie odpowiadam za siebie...

    Ale to już jak wyjdziesz ze szpitala, nie?

    Sebastian
    Hunda Sewen Ffy <- sie sprzeda
    und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 22. Data: 2009-10-05 13:20:54
    Temat: Re: [Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadšcego na dlugich :)
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-02 21:51:51 +0200, n...@s...com said:

    > Ja juz slyszalem rozne teksty, np takie ze ktos dlugimi mrygal zeby
    > kolo na podporzadkowanej na pewno go zobaczyl (mryganie latwiej
    > zauwazyc niz dlugie), a kolo myslal ze daje mu znaki ze go wpuszcza i
    > dzwon.

    A to IMHO jeszcze zależy jak się mrygnie. Jak ze 2-3 razy krótko, to
    kojarzy się z wpuszczaniem, jak 1-2, ale dłużej po 2 sekundy, to nie
    wjeżdżają. No przynajmniej mi. Ale ja też jak trafiam na takiego
    niepewnego zawodnika, co to mi podejrzanie wygląda, to raz że letko
    przychamowuje (jeszcze, bo na skrzyżowaniach gdzie stoją do lewoskrętu
    z definicji zwalniam), to jeszcze czasem se tak profilaktycznie pierdnę
    w trąbke, króciutko. Jak mawiali starożytni słowianie: so far so gut.

  • 23. Data: 2009-10-05 13:26:03
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-10-05 15:20:54 +0200, de Fresz <d...@n...o2.pl> said:

    > letko przychamowuje

    A bo ja taki cham i prostak jestem...
    ;-)

  • 24. Data: 2009-10-05 14:30:11
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "greg" <g...@f...com> napisał w wiadomości
    > 5...@d...goog
    legroups.com...
    > Szanowni,
    > nie rotfl, tylko troll.
    > Zwracam się z uprzejmą prośbą o niewydobywanie ze śmietnika treści
    > zagrzybionych, poprzez pochopne cytowanie ich.
    > Grzyb-troll trujący niech spokojnie gnije w kf-ie, tak jest lepiej.
    > pozrawiam
    > greg

    Wiesz co Misiu? Spierdalaj...

    --
    Grzybol

  • 25. Data: 2009-10-06 19:15:29
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    gildor pisze:

    > a co następnego włączysz jak Ci znowu ktoś drzwi otworzy? postojowe?
    > pytamboniewiem.

    Nie wiem co włączę. Może przestane jeździć...
    Może po prostu mi to minie. Trudno powiedzieć.
    Fakt jest taki że jadać w korku kierowcy niedostatecznie mnie widzą. Mam
    dwa wyjścia albo przestanę jeździć między samochodami stojącymi w korku
    albo zacznę robić coś co spowoduje że widzieć mnie będą lepiej.
    Jak okaże się że masz rację i długie nie pomagają to przestanę jeździć i
    kupie enduro, zamiast po E-7 bedę jeździł po polu obok drogi.

    Od wypadku zmieniłem prędkość przejeżdżania między samochodami z 20km/h
    do 10 - może pomoże... zobaczymy.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 26. Data: 2009-10-06 19:35:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > dwa wyjścia albo przestanę jeździć między samochodami stojącymi w korku
    > albo zacznę robić coś co spowoduje że widzieć mnie będą lepiej.

    nie ma takiej rzeczy, którą możesz użyć, chyba, że przestaniesz jeździć.
    zwyczajnie bądź ostrożny, miej oczy dookoła głowy, gap im się w ich
    lustra. widać twarze i można wymyślić co mogą zrobić.

    > Jak okaże się że masz rację i długie nie pomagają to przestanę jeździć i
    > kupie enduro, zamiast po E-7 bedę jeździł po polu obok drogi.

    ale jak chcesz ocenić mam czy nie mam racji? jeżdżę te kilka lat i nikt
    nigdy przede mną drzwi nie otworzył. nie jeżdżę na długich. a może mam
    zwyczajnie szczęście? uważasz, że jak za 10 lat trafi Ci się następny,
    to już ten czas na zgaszenie będzie?

    > Od wypadku zmieniłem prędkość przejeżdżania między samochodami z 20km/h
    > do 10 - może pomoże... zobaczymy.

    też jest to jakieś rozwiązanie.

    --
    - gildor