  • 11. Data: 2009-10-02 15:27:50
    Temat: Re: [Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadšcego na dlugich :)
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > bylo mu jebnac w podziekowaniu dlugimi, moze by zalapal ze zle czyni i
    > ze one, te swiatla, wkurwiaja :)

    ONI uważają, że jak odpowie znaczy widzi, znaczy nie rozjedzie. gupki

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 12. Data: 2009-10-02 19:51:51
    Od: n...@s...com

    On Fri, 02 Oct 2009 17:27:50 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >ONI uważają, że jak odpowie znaczy widzi, znaczy nie rozjedzie. gupki

    Ja juz slyszalem rozne teksty, np takie ze ktos dlugimi mrygal zeby
    kolo na podporzadkowanej na pewno go zobaczyl (mryganie latwiej
    zauwazyc niz dlugie), a kolo myslal ze daje mu znaki ze go wpuszcza i
    dzwon.
    A skoro juz gadam o bzdurach to nadam teraz apel:

    Uwaga Uwaga Achtung i Wnimanje
    Idzie jesien, na drogach beda sie pojawiac liscie.
    Mokre liscie (szczegolnie butwiejace) sa sliskie.
    Uwazac, omijac bo jak nie to drzewo potrafi wyskoczyc na droge i dzwon
    gotowy (a niestety jeszcze nie udalo sie ich wszystkich wyciac, drzew,
    nie dwonow.).

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 13. Data: 2009-10-02 19:56:34
    Temat: Re: [Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jad?cego na dlugich :)
    Od: Arni <a...@N...spam>

    n...@s...com pisze:

    > Uwazac, omijac bo jak nie to drzewo potrafi wyskoczyc na droge i dzwon
    > gotowy (a niestety jeszcze nie udalo sie ich wszystkich wyciac, drzew,
    > nie dwonow.).

    nomen omen wyciąć "w pień"

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2009-10-02 21:03:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:
> [...]
    > Uwazac, omijac bo jak nie to drzewo potrafi wyskoczyc na droge i dzwon
    > gotowy (a niestety jeszcze nie udalo sie ich wszystkich wyciac, drzew,

    popsułeś sobie motor? psuja

  • 15. Data: 2009-10-02 21:07:30
    Od: n...@s...com

    On Fri, 02 Oct 2009 23:03:54 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >popsułeś sobie motor?

    Nie. Ale zobaczylem liscie i se przypomnialem ze sa sliskie, no to sie
    podzielilem zeby zembiska morderczym drzewom spilowac.

    > psuja

    mejla tez zmienisz ?

    pozdr
    newrom

  • 16. Data: 2009-10-02 21:16:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    n...@s...com pisze:

    > Nie. Ale zobaczylem liscie i se przypomnialem ze sa sliskie, no to sie
    > podzielilem zeby zembiska morderczym drzewom spilowac.

    a. to. no. to są. ale dzięki, że się martwisz. się lawiruje między.

    > mejla tez zmienisz ?

    hmm... fsumie ładnie. mogę odsprzedać pomysł. bierzesz?

  • 17. Data: 2009-10-04 19:40:10
    Temat: Re: Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    Rafal T. pisze:

    > Stary nie czujesz ironii w mojej wypowiedzi? Mrugałem dlugimi do
    > kierownika a on udawał, że nie widzi - a w "okularniku" nie da się nie
    > zauważyć mrugania długimi światłami, więc grał głupa i tyle. To nie
    > przypadek - to celowe. Jak już ktoś kiedyś wspomniał to długie nie
    > pomagają i budzą nawet wku...nie u innych. Podobnie jest z tym "loud
    > pipes ....." i kierownikami co jeżdżą z wydechami bez homologacji.

    Ja do lipca też jeździłem na krótkich po między samochodami, ale od
    czasu jak jeden debil mi otworzył drzwi wskutek czego miałem 2 mc wyjęte
    z życiorysu już jeżdżę na długich w korkach - ZAWSZE. A jak ktoś mi
    zajedzie drogę z tego powodu to nie odpowiadam za siebie... - tytułem
    ostrzeżenia innych. ;)

    Pozdrawiam
    Rafał
    CBF'a

  • 18. Data: 2009-10-05 06:24:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    The_EaGle pisze:

> [...]
    > z życiorysu już jeżdżę na długich w korkach - ZAWSZE. A jak ktoś mi
    > zajedzie drogę z tego powodu to nie odpowiadam za siebie... - tytułem

    a co następnego włączysz jak Ci znowu ktoś drzwi otworzy? postojowe?
    pytamboniewiem.

  • 19. Data: 2009-10-05 06:40:59
    Od: n...@s...com

    On Mon, 05 Oct 2009 08:24:05 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    wrote:

    >a co następnego włączysz jak Ci znowu ktoś drzwi otworzy? postojowe?

    Awaryjne :-D

    pozdr
    newrom

  • 20. Data: 2009-10-05 12:48:46
    Od: "greg" <g...@f...com>

    >"Bart z Uc" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    qh.googlegroups.com...

    >ROTFL!!! ;-D

    Szanowni,

    nie rotfl, tylko troll.

    Zwracam się z uprzejmą prośbą o niewydobywanie ze śmietnika treści
    zagrzybionych, poprzez pochopne cytowanie ich.
    Grzyb-troll trujący niech spokojnie gnije w kf-ie, tak jest lepiej.

    pozrawiam

    greg