  • 1. Data: 2009-10-02 14:30:46
    Temat: [Wawa] Pozdrowienia od kierowcy srebrnego merca do kierownika moto jadącego na dlugich :)
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Jak w temacie. Kierownik moto walił długimi po oczach- mimo tego że
    raczej stał niż jechał. Rzecz miała miejsce w piątek przy cmentarzu
    brudnowskim okolo godziny 14. Jak tak będą wszyscy robić to niebawem sam
    zacznę prostestować.

    Pozdr
    rt

  • 2. Data: 2009-10-02 14:38:02
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 2 Paź, 16:30, "Rafal T." <r...@v...pl> wrote:
> [...]
    > raczej stał niż jechał. Rzecz miała miejsce w piątek przy cmentarzu
    > brudnowskim okolo godziny 14. Jak tak będą wszyscy robić to niebawem sam

    NTG, napisz na jakąś grupę z anonsami.

    --
    Artur

  • 3. Data: 2009-10-02 14:42:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Artur Zabroński" <a...@g...com> napisał w
    wiadomości
    o.googlegroups.com...
    > NTG, napisz na jakąś grupę z anonsami.

    Że niby dlaczego NTG? Bo Cię uraził? Bo też jeździsz na długich jak pedał?
    Post jak najbardziej TG. Człowiek delikatnie zasygnalizował problem, żeby
    głupie chuje, matoły nie jeździły na długich. I bardzo słusznie. Za to
    powinno się dupę skopać, mordę obić albo oddać Polańskiemu, żeby zerżnął...

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2009-10-02 14:49:20
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > NTG, napisz na jakąś grupę z anonsami.

    Stary nie czujesz ironii w mojej wypowiedzi? Mrugałem dlugimi do
    kieronika a on uwawał, że nie widzi - a w "okularniku" nie da się nie
    zauważyć mrugania długimi światłami, więc grał głupa i tyle. To nie
    przypadek - to celowe. Jak już ktoś kiedyś wspomniał to długie nie
    pomagają i budzą nawet wku...nie u innych. Podobnie jest z tym "loud
    pipes ....." i kierownikami co jeżdżą z wydechami bez homologacji.

    pozdr
    rt

  • 5. Data: 2009-10-02 14:49:34
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 2 Paź, 16:42, "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:
> [...]
    > powinno się dupę skopać, mordę obić albo oddać Polańskiemu, żeby zerżnął...

    ROTFL!!! ;-D

  • 6. Data: 2009-10-02 14:50:09
    Od: n...@s...com

    On Fri, 02 Oct 2009 16:30:46 +0200, "Rafal T." <r...@v...pl>
    wrote:

> [...]
    >raczej stał niż jechał. Rzecz miała miejsce w piątek przy cmentarzu
    >brudnowskim okolo godziny 14. Jak tak będą wszyscy robić to niebawem sam

    bylo mu jebnac w podziekowaniu dlugimi, moze by zalapal ze zle czyni i
    ze one, te swiatla, wkurwiaja :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-10-02 14:50:10
    Od: "Rafal T." <r...@v...pl>

    Artur Zabroński pisze:

    > NTG, napisz na jakąś grupę z anonsami.

    Stary nie czujesz ironii w mojej wypowiedzi? Mrugałem dlugimi do
    kierownika a on udawał, że nie widzi - a w "okularniku" nie da się nie

  • 8. Data: 2009-10-02 15:19:45
    Temat: Re: Pozdrowienia
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Grzybol pisze:

> [...]
    > powinno się dupę skopać, mordę obić albo oddać Polańskiemu, żeby zerżnął...

    chociaż ktoś na tych preclach stary dobry wizerunek prezentuje, a nie
    tylko "och-ach" i "bibułkę w bułkę", czy jakoś tak

    zara zara! Jaki stary? Stary to było: na długich plus halogeny /
    szperacze i z pustym wydechem i morda w kubeł!!! A nie: światła do jazdy
    dziennej i dźwięk a'la AGD...

    Tylko ta ordynarna "morda w kubeł" ta sama ...

    To jaki jest tera ten nowy trynd? I jakim być, by się lansować "pod
    prąd" (anarchistycznie znaczy)? Na długich z pustym wydechem i "dziękuję
    bardzo za poświęcony czas, zadzwonimy do Pani później"...? I jeszcze: co
    z kamizelką oczojebną: jeszcze passe, już trendi, czy znowu dżezi?

    PBNW
    :-[

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-10-02 15:21:24
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:
> [...]
    > powinno się dupę skopać, mordę obić albo oddać Polańskiemu, żeby zerżnął...

    YEAH!

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 10. Data: 2009-10-02 15:25:54
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Rafal T. pisze:
    > Jak już ktoś kiedyś wspomniał to długie nie
    > pomagają i budzą nawet wku...nie u innych.

    to ja to ja to ja.
    przyłbica toja i ostoooojaaaa....

    > Podobnie jest z tym "loud
    > pipes ....." i kierownikami co jeżdżą z wydechami bez homologacji.

    o o o