  • 1. Data: 2009-10-01 19:19:23
    Temat: Rozmiarowka alpinestars
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    witam
    wiecie (najlepiej z autopsji) jak wyglada rozmiarowka alpinestara jesli
    chodzi o buty?
    w sensie jak jest z dlugoscia wkladki przy poszczegolnych numerach?
    moze ktos ma 43/44/45 i moze zmierzyc?
    z gorki dzieki

    --
    pozdrawiam,
    Piotr / Sowa

  • 2. Data: 2009-10-02 06:53:51
    Temat: Re: Rozmiarowka alpinestars
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chodzi o buty?
    > w sensie jak jest z dlugoscia wkladki przy poszczegolnych numerach?

    Witaj.
    Rozmiarówka jest że tak powiem normalna jeżeli chodzi o normy EU. Z tym że
    jak ja kupowałem SMX-y to water proof są jednak ciaśniejsze niż normalne
    buty i wtedy proponuję romiar więcej.
    Pozdrawiam.
    --
    Przmek P
    suzuki RF900

  • 3. Data: 2009-10-02 08:22:54
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek P" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jak ja kupowałem SMX-y to water proof są jednak ciaśniejsze niż normalne
    > buty i wtedy proponuję romiar więcej.

    dzieki

  • 4. Data: 2009-10-02 08:33:38
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    Piotr pisze:
> [...]
    > chodzi o buty?
    > w sensie jak jest z dlugoscia wkladki przy poszczegolnych numerach?

    Troche o pomiarach (po angielsku)

    http://www.boot.com/bsizcvt.htm
    http://timsboots.com/bootsize.html

    Jesli chodzi o buty Astarsa to przerobilem modele GP, GP3, SMX-PLUS po
    kolei, kopyto mam 42,5, bralem zawsze nr.43 i jest OK (obecnie mam
    Supertechy).

    http://www.revzilla.com/alpinestars-size-chart

    I rozmiarowka do reszty Astarsow (ad archiwum):

    http://www.alpinestars.com/sizing/
    http://www.indysuperbike.com/images/Sizing/alpinesta
    rs.htm

    voila
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki

  • 5. Data: 2009-10-02 10:09:52
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomości

    > voila

    dziekuje i Tobie

  • 6. Data: 2009-10-05 12:39:00
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Oct 2, 11:09 am, "Piotr" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dziekuje i Tobie

> [...]

    to ja dodam, ze jezdze w niewaterproofach gpsach sprzed kilku lat i
    mirzylem nowe gpsy i mx4 czy tam 5 i niezaleznie czy z goretexem, czy
    tam drystarem czy innym szitem, kupuje 43, a noge mam 42.