  • 1. Data: 2009-10-01 18:18:21
    Temat: Kamera extrime na motocykl
    Od: warrior <m...@o...pl>

    Witam
    Noszę się z zamiarem kupna takiego gadżetu . Może ktoś z was miał już
    z tym do czynienia o ew może
    podzielić sie opinią.

    http://vholdr.pl/vholdr-informacje.php

    Pozdrawiam
    Slawek
    rswarrior + FJR

  • 2. Data: 2009-10-01 19:13:38
    Temat: Re: Kamera extrime na motocykl
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 01 Oct 2009 20:18:21 +0200, warrior <m...@o...pl> wrote:

    > Noszę się z zamiarem kupna takiego gadżetu . Może ktoś z was miał już
    > z tym do czynienia o ew może podzielić sie opinią.
    >
    > http://vholdr.pl/vholdr-informacje.php

    Ja po przeczytaniu recenzji tutaj:
    http://www.webbikeworld.com/r4/vholdr/
    oraz tutaj
    http://helmetcamreview.wordpress.com/2008/11/04/revi
    ew-number-two2/

    stwierdziłem że jakbym miał nakaskową pancerną kamerę kupować
    to jednak albo ATC2K na allegro bo są tanie jak czipsy albo
    Tachyon XC.

    (A w końcu kupiłem minikamerę AEE-80 z HongKongu za 50 baksów
    z przesyłką :-))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 3. Data: 2009-10-02 12:32:03
    Od: warrior <m...@o...pl>

    > stwierdziłem że jakbym miał nakaskową pancerną kamerę kupować
    > to jednak albo ATC2K na allegro bo są tanie jak czipsy albo
    > Tachyon XC.

    jeśli chodzi o vholdr to link który przesłałem dotyczy nowej generacji
    tej kamery która rzekomo nagrywa w jakości HD. Jesli chodzi o o ATC2K
    to miałem takową i nie zadawala mnie jakość . Jednak nowa generacja
    vholdr countur HD mogła by mnie zadowolić. Szkoda , żę nikt z
    szanownych nie Miał okazji sprawdzić tej kamery osobiście .

    Pozdrawiam
    Sławek
    Rswarrior + fjr