  • 1. Data: 2009-10-02 16:02:09
    Temat: Czym przewozić motocykl ?
    Od: August <4...@g...com>

    Witam,

    tak się zastanawiam, że jak kiedyś znów szarpnę się na moto, to może
    bym zmienił autko na inne, takie którym to moto (szosowo-turystyczne
    lub enduro) można przewozić, sporadycznie mógłbym mieć taką potrzebę.

    Kiedyś przewoziłem Dominatora polonezem truckiem longiem (z budą) -
    (zapiąłem w pasy, opakowałem pustymi kartonami - miejsca było aż
    nadto). Natomiast mój motorek sprzedałem Kupującemu, który wpakował go
    do Toyoty Hiace.

    Czy motocykl powiedzmy do wielkości transalpa (po okręceniu lusterek)
    wejdzie do takich aut jak dwuosobowe: berlingo, kangoo, doublo, caddy
    long lub coś starszej generacji, czy też musi byc to minimum hiace, vw
    transporter, transit itp. ?

    Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

    --
    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2009-10-02 16:43:56
    Temat: Re: Czym przewozić motocykl ?
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

> [...]
    > transporter, transit itp. ?
    >
    > Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).
    Do Partnera nie wejdzie, DT80 musiała kołem przednim wjechać między
    siedzenia przednie. Natomiast o numer większy Jumpy/Expert spokojnie
    mieści LC4 / F650Fakar itd. W przypadku Trampka oprócz lusterek trzeba
    pewnie odkręcić szybę- niższy otwór w drzwiach tylnych

    --
    AL F650 & LC4

  • 3. Data: 2009-10-02 18:08:08
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    August pisze:

    > Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

    Ja Harleya woze na lawecie, albo busem. Zawsze.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-10-02 18:22:08
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Ja Harleya woze na lawecie, albo busem. Zawsze.

    He, he!!
    Nigdy nie zrozumiem Harleyofcof...Przejedz sie czsem
    motocyklem. To fajne jest :))
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2009-10-02 19:08:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Hinek pisze:

    > Nigdy nie zrozumiem Harleyofcof...Przejedz sie czsem
    > motocyklem. To fajne jest :))

    Nieprawda. Harleye sie wozi na lawecie. Wiem z precla.

  • 6. Data: 2009-10-03 08:28:05
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    August pisze:

    > Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

    Nie wiem, czy to dobry przyklad ale bywaly takie:

    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/119-1952_IMG
    .JPG
    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/119-1953_IMG
    .JPG
    http://www.rogal.riders.pl/photo/slides/119-1956_IMG
    .JPG

    przypadki :DD

    --
    pozdr
    Rogal

  • 7. Data: 2009-10-03 13:03:28
    Od: Bart z Uc <b...@p...onet.pl>

    On 2 Paź, 18:02, August <4...@g...com> wrote:
    > wejdzie do takich aut jak dwuosobowe: berlingo, kangoo, doublo, caddy
    > long lub coś starszej generacji, czy też musi byc to minimum hiace, vw
    > transporter, transit itp. ?

    y-y... kiedyś, dzięki uprzejmości kolegi, wiozłem Komara 2osobowym
    Kangoo'rem - wlazł na pakę, ale po przekątnej, żeby zamknąć drzwi i
    nie utrudniać życia pasażerowi i dźwigni biegów.... Większy sprzęt -
    nie ma szans bez jakichś kombinacji... popatrz sobie na potencjalną
    długość i wysokość motocykla, który Cię interesuje, a potem pogrzeb w
    necie i poszukaj wymiarów skrzyń ładunkowych/bud aut, które chcesz
    wziąć pod uwagę i będziesz wszystko wiedział, ot i cały problem ;-)

    Pozdro!
    Bart z Uc aka dreeechu
    cb1000r
    trx700xx

  • 8. Data: 2009-10-03 15:57:56
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Ja Harleya woze na lawecie, albo busem. Zawsze.

    No dobra, ale kolega pytał konkretnie. Podaj model lawety i busa.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 9. Data: 2009-10-03 19:26:20
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Grzegorz Rogala pisze:

    > Nie wiem, czy to dobry przyklad ale bywaly takie:

> [...]

    Eeee, no kultuuura, na dywanie itd... piekna spraaawa :-)

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 10. Data: 2009-10-05 11:33:45
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On Oct 2, 5:02 pm, August <4...@g...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > Chętnie posłucham czym przewozicie motocykle (wewnątrz).

    A ja wiem, ze niezgodnie z Twoim zapytaniem, ale nie bawil bym sie w
    busa, tylko wlasnie w lawete / przyczepke.