  • 551. Data: 2011-04-29 16:41:54
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > A jak sobie z tą dziurą poradził poprzedni pojazd?

    Normalnie: ominął.

    wit

  • 552. Data: 2011-04-29 16:48:20
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-04-29, Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Primo: nie zabrania (zabrania z konkretnej strony, nakazuje z drugiej) -
    > choć to uwaga bardziej formalna.

    Ty jednak przeczytaj ten przepis.

    > Secundo: motocyklista zaczął wyprzedzać/omijać, zanim ty zacząłeś
    > sygnalizować.

    A skąd to wiesz? Bo ja zakładam, że wcześniej włączyłem kierunkowskaz.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 553. Data: 2011-04-29 16:55:27
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-29 16:24, AZ pisze:

    > Jezeli masz takie problemy jak wyzej proponuje oddac PJ w najblizszym
    > WK.

    > Motocyklista musi myslec za polglowkow ktorzy na tej drodze nie powinni
    > sie znalezc bo przez nich moze stracic zdrowie lub zycie. I wiem co
    > mowie, bo takich co sie szykuje do wyprzedzania bez patrzenia w
    > lusterka widze codziennie conajmiej kilku i to ja musze za nich myslec.

    To fakt, sporo jest idiotów i to na pewno nie ułatwia życia
    motocyklistom. Jednak wariatów wśród motocyklistów jest równie dużo w
    sensie ilościowym, a procentowo to już wychodzi przepaść.

    A.

  • 554. Data: 2011-04-29 16:56:55
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-28 19:53, Bartek Kacprzak pisze:
    > Użytkownik "Arek"<a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > :D ciekawe jaki byl los, ktory wyjechal przed moj motocykl z ulicy
    > podporzadkowanej?

    > Ales ty glupi.
    >
    > plonk

    Czyli argumenty się skończyły wiesz, że nie masz racji, ale publicznie
    tego nie przyznasz:)

    A.

  • 555. Data: 2011-04-29 17:05:15
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-04-29 10:52, Andrzej Ława pisze:

    > Znaczy się kierujący samochodem i pasażerowie muszą jeździć w
    > homologowanych kaskach?

    No i mają takowe, tyle, że trochę większe i mocniejsze.

    > Ten, który zakazuje rozpoczynania manewru bez upewnienia się, że
    > _nikomu_ to nie utrudni jazdy.

    Czyli za każdym razem jak minimalnie odchylę się od osi jezdni mam to
    sygnalizować? Ciekawy pomysł, ale trzeba przyznać, że może to być ciekawe.

    > Pochodzenie? Nie. Ale mam w miarę dobry wzrok i jestem w stanie je
    > dostrzec w odległości większej jak twoje 20m.

    Pod poprzedzającym samochodem również? A skoro masz taki dobry wzrok to
    dlaczego nie widzisz samochodów? Może za bardzo skupiasz się na czymś
    innym? To by wiele tłumaczyło.

    > Skoro samochód przede mną jechał prosto i nie musiał omijać tej dziury,
    > to znaczy że ty też możesz.

    1. Może nie jadę dokładnie w tej samej odległości od krawędzi co on
    2. Może to był ciężarowy, któremu to nie przeszkadza
    3. A może też ja ominął - to chyba jest najbardziej zaskakujące co?

    > Jeśli omijał, to dlaczego ciebie nie zastanowiło, dlaczego wykonuje
    > jakieś manewry?

    No ominął i ja również ominąłem.

    A.

  • 556. Data: 2011-04-29 18:00:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.04.2011 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Właśnie zauważyłem - bardzo ładnie zrobiony filmik, ze stosownym
    > zachowaniem motocyklisty oraz stosownym zniekształceniem
    > rzeczywistości przez odpowiednio dobraną wysokość oraz obiektyw
    > (to się chyba nazywa kadrowanie ale jakby co, to niech mnie
    > ktoś poprawi). Do tego dochodzi odpowiednio dobrany dzień/pora
    > by próbować udowadniać jakieś tezy.

    Filmik akurat przypadkowo pasował, mniej/więcej, jak już AZ
    zauważył. Oczywiście

    > Nie trzeba być specjalnie odkrywczym, by się zorientować, że
    > ruch może trochę inaczej wyglądać z punktu siedzenia - znaczy
    > zza kierownicy różnych pojazdów. Problem się pojawia z poprawną
    > interpretacją obserwowanych zjawisk.

    Ale co z tą interpretacją nie tak? Jadąc motocyklem jestem po
    prostu w centrum tego zjawiska. Z kabiny auta gdzie na kolejnych
    światłach staję na n-tej pozycji niespecjalnie się to rzuca w oczy.
    Ale gdy się zdarzy że stanę pod światłami (a zdarza się bo
    "nałogowo" jeżdżę prawym), to zawsze jeśli tylko jest trochę
    miejsca do kolejnych, widzę wyścig do świateł.

    > Nakręć ten sam materiał w normalny dzień i kadrowaniem pokazującym
    > rzeczywistość, a nie punkt widzenia motocyklisty. Najlepsza w tym
    > jest obserwacja motocyklisty, że kierowcy samochodów "przysypiają".
    > Świetne.

    Ja sobie tylko czytam i czasem pisuję na grupę. W tym wątku akurat
    wyjątkowo często. Nie nagram niestety specjalnie dla Ciebie filmu
    aby uwiarygodnić jakąś moją wypowiedź. A czas startu aut spod
    świateł gdy jadę motocyklem jest mi zupełnie obojętny, męczy tylko
    gdy jadę autem, gdy z wciśniętym sprzęgłem czekam aż wreszcie ruszą.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 557. Data: 2011-04-29 20:13:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-04-29 18:00, kakmar pisze:
    (...)
    > Filmik akurat przypadkowo pasował, mniej/więcej, jak już AZ
    > zauważył. Oczywiście

    Otóż to - przypadkowo pasował do lansowanej tezy. To nic, że
    wnioski wiele wspólnego z rzeczywistością nie mają, ale
    pasował.

    > Ale co z tą interpretacją nie tak? Jadąc motocyklem jestem po
    > prostu w centrum tego zjawiska. Z kabiny auta gdzie na kolejnych
    > światłach staję na n-tej pozycji niespecjalnie się to rzuca w oczy.

    To jest właśnie ta interpretacja - zrób to samo z punktu widzenia
    rowerzysty itd. Zobaczysz jeszcze ciekawsze rzeczy - w tym wśród
    motocyklistów. A zerknij jeszcze z okna autobusu... Jeszcze lepiej
    zrób to w porannych korkach i znajdź te 2/3 kierowców walczących
    o pole position.

    > Ja sobie tylko czytam i czasem pisuję na grupę. W tym wątku akurat
    > wyjątkowo często. Nie nagram niestety specjalnie dla Ciebie filmu
    > aby uwiarygodnić jakąś moją wypowiedź.

    Nie musisz - wynalazłeś już film, który miał Twoje teorie potwierdzić.

    > A czas startu aut spod
    > świateł gdy jadę motocyklem jest mi zupełnie obojętny,

    Nic dziwnego, skoro startujesz z pole position.

    > męczy tylko
    > gdy jadę autem, gdy z wciśniętym sprzęgłem czekam aż wreszcie ruszą.

    Ło matko - teraz już się zaczynają narzekania na innych kierowców
    zza kierownicy samochodu. Kup sobie samochód z automatyczną skrzynią
    biegów (wariant dowolny), dorzuć do tego jakaś meliskę i może świat
    wyda Ci się bardziej przyjazny.

  • 558. Data: 2011-04-29 20:53:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    AZ w <news:ipe1ac$d6c$1@node2.news.atman.pl>:

    > Stalo sie komus cos?

    Reasumując: nie widziałeś kierunkowskazu, nie widziałeś podwójnej ciągłej,
    ale nikomu nic sie nie stało.

    > Rozumiem, ze nigdy nie lamiesz zadnych przepisow (z
    > predkoscia wlacznie)?

    Możesz rozumieć co Ci sie podoba, tylko dlaczego się pogrążasz zadając
    pytania w stylu "kiedy przestałeś gwałcić nieletnich", tylko po to by
    odwrócić uwagę od swojej ignorancji.

    > To jest wycieczka osobista?

    Wycinaj 00 niech Ci idzie na zdrowie.

    > To prosze wytlumacz mi jak mialem ruszyc?

    Już tłumaczyłem, czego nie zrozumiałeś?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 559. Data: 2011-04-29 23:07:46
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-29, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Reasumując: nie widziałeś kierunkowskazu, nie widziałeś podwójnej ciągłej,
    > ale nikomu nic sie nie stało.

    Widzialem, stali na czerwonym, ja pojechalem na zielonej strzalce.
    Panial?

    > Możesz rozumieć co Ci sie podoba, tylko dlaczego się pogrążasz zadając
    > pytania w stylu "kiedy przestałeś gwałcić nieletnich", tylko po to by
    > odwrócić uwagę od swojej ignorancji.

    Nie, to Ty udajesz swietszego od samego papieza ktory nigdy nie zlamal
    zadnego przepisu.

    > Już tłumaczyłem, czego nie zrozumiałeś?

    Bardzo madre, bede wywlekal na srodek jezdni motocykl wazacy 270 kg zeby
    go uruchomic i ruszyc? W imie przepisow?

    --
    Artur

  • 560. Data: 2011-04-30 15:41:09
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-04-28 13:58, Andrzej Ława pisze:

    > Pomijając wszystko inne - jak udowodnisz przed sądem, że tylko sobie
    > "wężykowałeś" po pasie (swoją drogą - pijany, czy co??) a nie zawaliłeś
    > rozpoczęcie manewru, hmm?
    >
    > Jak udowodnisz brak intencji zmiany pasa ruchu?

    Ostatnio jak się interesowałem, to oskarżonemu należało udowodnić winę,
    a nie oskarżony miał udowadniać, że nie jest wielbłądem (nie dotyczy
    urzędu skarbowego).

    Shrek.