  • Data: 2011-05-09 23:34:16
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-09 22:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Mylisz się - są to kwestie ściśle powiązane. Przy odpowiednio gwałtownym
    > manewrze nawet pieszego biegnącego pomiędzy stojącymi samochodami trafisz.

    Zawłaszcza jak jest na wysokości drzwi. Do tej pory myślałem że żeby
    skutecznie przemieścić samochód w bok, to wskazane jest parkowanie
    równolegle tyłem, a ty wystarczy tylko gwałtownie parkować.

    > Dmuchanie nie wykrywa narkotyków ani np. problemów neurologicznych.
    > Uważasz, że policjanci stwierdziwszy u kierowcy po zatrzymaniu np. atak
    > padaczki poczekają, aż mu minie i pozwolą mu dalej jechać?

    A odróżniasz atak padaczki od jechania swoim pasem?

    > Wątłe? Kierowca ewidentnie nie panuje nad pojazdem.

    Serio - jazda swoim pasem to niepanowanie nad pojazdem? No to jest mała
    szansa, że akurat do mnie się przyczepią, wszak mają do obrowienia
    zdecydowaną większość;)

    > Zajechałeś drogę bo nie popatrzyłeś w lusterko? Zajechałeś. Twoja
    > intencja przestaje być w tym momencie ważna, bo jej nie udowodnisz.

    Nie, nie, nie - jechałem swoim pasem i w dupę (bok) wjechał mi
    motocyklista - gdzie tu widzisz zmianę pasa?

    > Nie dociera do ciebie... Twoja intencja nie jest istotna, bo nie jesteś
    > w stanie jej udowodnić.

    Do ciebie nie dociera - ja nie muszę udowadniać, że nie zamierzałem
    zmieniać pasa. Domniemanie niewinności - mówi co to coś?

    > "Bzdurny" bo ci nie pasuje. Jak kogoś postrzelisz - fakt postrzału
    > pozostaje faktem i to ty musisz udowodnić, że faktycznie nie miałeś
    > takiego zamiaru.

    Jezu. EOT. NIe będę gadał z osobą, która jazdę swoim pasem porównuje do
    strzelania do ludzi i nie widzi w tym nic nielogicznego.

    Rzuć link do swojej maszyny - jak cię zauważę to z pewnością cię puszcze
    - zawsze puszczam motocyklistów, ale na ciebie będę szczególnie uważał -
    takich jak ty należy mieć daleko z przodu.

    Shrek.