  • Data: 2011-05-10 10:11:36
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2011 23:34, Shrek pisze:

    > Zawłaszcza jak jest na wysokości drzwi. Do tej pory myślałem że żeby

    Żaden problem.

    > skutecznie przemieścić samochód w bok, to wskazane jest parkowanie
    > równolegle tyłem, a ty wystarczy tylko gwałtownie parkować.

    Siedziałeś kiedyś za kierownicą samochodu? Najwyraźniej nie.

    Zrób eksperyment: narysuj sobie np. 30 cm z lewej strony samochodu i
    równolegle do niego linię symbolizującą tor owego pieszego, skręć koła
    maksymalnie w lewo, wrzuć pierwszy bieg, dodaj gazu i rusz szybko - i
    potem popatrz, ile przez mniej-więcej sekundę przesuniesz się w bok.

    > A odróżniasz atak padaczki od jechania swoim pasem?

    Rzucanie się po całej szerokości pasa? Z zewnątrz? A skąd ja mam
    wiedzieć, czy to skutek fantazji, pijaństwa czy padaczki...

    > Serio - jazda swoim pasem to niepanowanie nad pojazdem? No to jest mała

    Zygzakiem? Owszem.

    > szansa, że akurat do mnie się przyczepią, wszak mają do obrowienia
    > zdecydowaną większość;)

    Pierwsze słyszę, żeby policjant (albo ktokolwiek inny) coś "obrawiał" ;->

    > Nie, nie, nie - jechałem swoim pasem i w dupę (bok) wjechał mi
    > motocyklista - gdzie tu widzisz zmianę pasa?

    W dupę czy w bok? Ustal zeznania.

    > Do ciebie nie dociera - ja nie muszę udowadniać, że nie zamierzałem
    > zmieniać pasa. Domniemanie niewinności - mówi co to coś?

    Nie rozumiesz zasady domniemania niewinności.

    Póki nie zostaniesz skazany - owszem, jesteś formalnie niewinny.

    Sąd bierze pod uwagę dowody - dowody wskazują na to, że zmierzałeś do
    krawędzi pasa, a zmiana kursu była dość szybka i znaczna. Wskazuje to na
    chęć zmiany pasa ruchu. I teraz piłka jest już po twojej stronie.

    Posłużę się analogią w nadziei, że może zrozumiesz: w serialu "Allo!
    Allo!" Rene jest ciągle przyłapywany przez żonę w dość jednoznacznej
    sytuacji - elementem komediowym tej sytuacji jest to, że wbrew dość
    oczywistym igraszkom z kelnerkami Rene przekonuje swoją żonę, że tak na
    prawdę nie obłapiał kelnerki, a tylko ją np. ratował przed myszą. W
    realnym świecie by mu się nie udało - dowody świadczą przeciwko niemu, a
    jego tłumaczenia są tak samo wydumane jak twoje "bo chciałem wykorzystać
    całą szerokość pasa".

    [ciach]

    > Jezu. EOT. NIe będę gadał z osobą, która jazdę swoim pasem porównuje do
    > strzelania do ludzi i nie widzi w tym nic nielogicznego.

    Analogia ciebie przerosła...