  • Data: 2011-05-09 20:42:42
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-09 15:50, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Być może właśnie wtedy zakuta pała zastanowi się czy powinien wyprzedac
    > zostawiając niewielki margines.

    Być może, aczkolwiek wydaje mi się, że jak jest rozsądny to zachowa
    odstęp niezaleznie od przepisów, a jak jest zakutą pałą, to oleje
    również niezależnie od przepisów.

    > A głodne kawąłki o tym, że pomiedzy dwoma sznurami samochodów jadacych
    > środkami sąsiednich pasów zostaje wolna przestrzeń o szerokości 1.5m
    > mogą co poniektórzy opowiadać grzecznym dzieciom.

    W sumie w mieście zostaje jeśli samochody poruszają się środkiem pasa.
    Problem w tym, że może się zmieniać, a i 1,5 metra biorąc pod uwagę
    szerokość motocykla to nie tak znowu dużo. Ja tam w sumie do nich
    pretensji nie mam, niech robią to z głową - prędkość samochodów +
    powiedzmy 15 km/h. W razie skuchy skończy się na obtartym lakierze -
    niech podpiszą kwitek z oświadczeniem i po sprawie. Zdarza się, trudno -
    najważniejsze, że wszyscy cali, od tego jest to cholerne OC. Problem w
    tym, że niektórzy nie rozumieją, że owszem można kombinowac w korku, ale
    z głową i w razie draki należy podpisać kwit i rozstać się w pokoju.

    Shrek