  • Data: 2011-05-09 20:42:42
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2011 20:31, Shrek pisze:

    > A dlaczego gwałtownie?

    Bo o takich zmianach toru jazdy była mowa.

    > I co dostanę mandat za zmianę pasa, czy każą dmuchnąć i puszczą wolno?

    Stawiam na odwiezienie na badanie krwi na obecność różnych środków lub,
    jeśli przyznasz się że robiłeś to "bo mogłeś" - mandat za stwarzanie
    zagrożenia.

    > Dość oczywiste to jest to, że jak nie zmieniałem pasa, to nie zmieniałem
    > pasa.

    To ty tak twierdzisz. Ślady są wyraźne - zmierzałeś do krawędzi pasa i
    nagle zdarzenie ci tę zmianę pasa przerwało.

    > Jeszcze raz - należy mi udowodnić że chciałem zmienić pas i zacząłem go
    > zmieniać, ale nie zdążyłem dokończyć.

    Tia, a jak strzelisz do kogoś i kula zatrzyma się na np. kamizelce
    kuloodpornej, to prokurator musiałby udowodnić, że chciałeś by ta kula
    przez delikwenta przeszła, bo ty stwierdzisz, że twoim planem było, by
    się nagle zatrzymała?

    > Życzę powodzenia - "ten pan chciał
    > zgwałcić, a dowodem jest to, że ma penisa, tylko nie zdążył go użyć".
    > Twoje domysły nie są dowodem.

    Jeśli rzucisz się na kobietę (czy faceta - nie wnikam w twoje
    upodobania) i zaczniesz pchać swojego penisa gdzie ona/on sobie nie
    życzy, to nawet jeśli nie dojdzie do penetracji, to skazanie za
    usiłowanie zgwałcenia masz jak w banku. Niezależnie ile będziesz się
    zarzekał, że tylko tak sobie żartowałeś.