  • Data: 2011-04-28 13:26:39
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-28 13:15, Bartek Kacprzak pisze:

    > Alez ja ma w dupie czym kto sie wozi.

    I tu chyba jest sedno problemu, bo to właśnie z powodu "mania w dupie"
    innych tyle jest agresji na drogach. Tolerancja byłaby lepsza.

    > Bardziej zalazy mi na tym, zeby kierowcy patrzyli w lusterka a nie
    > wgapiali sie w przednia szybe w obawie, ze komus wjada w dupe.

    Jadę do przodu = patrzę do przodu, to naturalne. Oczywiście zerkając co
    jakiś czas w lusterka. Może dlatego szyba przednia ma powierzchnię
    kilkadziesiąt razy większą niż wszystkie lusterka razem wzięte. Może
    dlatego, że pełnią rolę pomocniczą. Gdyby należało się, zgodnie z Twoimi
    oczekiwaniami, patrzeć ciągle w lusterka to proporcje byłyby zapewne
    inne. Niech każdy patrzy gdzie jedzie, zwłaszcza ten co robi coś
    nietypowego (wyprzedzanie w korku jest nietypowe z punktu widzenia
    większości) i będzie i bezpiecznie i spokojnie.

    --
    MZ