  • 31. Data: 2010-11-24 22:59:53
    Temat: Re: Wartość auta uszkodzonego a PCC
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-24 22:51, masti wrote:
    > tyle, że odwołujesz sie do US nie do sądu.

    A czy ja napisałem coś innego?

    > A US musi uzasadnić swoją
    > decyzję. Żaden artykuł nie mówi o tym ile jest warte auto :)

    No paczpan, a mnie się wydaje że art. 6 ustęp 2 jest całkiem jednoznaczny.

    Może pozostańmy przy swoich zdaniach i życzę powodzenia w kopaniu się z
    koniem.

    Piotrek

  • 32. Data: 2010-11-25 00:16:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 24 Nov 2010 22:59:53 +0100 osobnik zwany Piotrek
    wystukał:

    > A czy ja napisałem coś innego?

    > No paczpan, a mnie się wydaje że art. 6 ustęp 2 jest całkiem
    > jednoznaczny.

    i tam są ceny? gratulki dla jasnowidzących posłów

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 33. Data: 2010-11-25 01:04:13
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2010-11-25 00:16, masti wrote:
    > i tam są ceny? [...]

    Ale miałeś szansę zajrzeć do ustawy? Czy tak sobie trolujesz?

    Piotrek

  • 34. Data: 2010-11-25 01:11:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 25 Nov 2010 01:04:13 +0100 osobnik zwany Piotrek
    wystukał:

    > Ale miałeś szansę zajrzeć do ustawy? Czy tak sobie trolujesz?

    miałem, a Ty?

  • 35. Data: 2010-11-25 07:42:42
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Urząd urzędowi nierówny i nie wiadomo, jak się zachowa, bo dla nich święta
    jest książeczka eurotaxu.
    Ja przećwiczyłem z dobrym skutkiem opisanie wszelkich felerów w umowie + do
    tego zdjęcia. Pani z okienka to przyjęła i było ok, ale w tym przypadku
    obawiam się, że może nie "kupić" wartości 3000 przy katalogowej 4 x
    większej.
    Opinia rzeczoznawcy może być nieopłacalna, bo PCC jest niewielki.
    Jacek

  • 36. Data: 2010-11-25 10:19:22
    Temat: Re: Warto?ae auta uszkodzonego a PCC
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "masti" <

    > a podał Ci podstawę prawną i wydał decyzję administracyjną? bo na gębę
    > nic nie możesz. Na podstawie decyzji mozesz się odwołac i to on ma
    > udowodnić, że miał rację.

    Decyzji żadnej nie było, poniewaz i tak wyszło na to co chciałem
    osiągnąć, czyli zapłaciłem od wartości na umowie - ale stan prawny jest
    taki, że gdyby się uparli, to mogli powołać rzeczoznawcę i jak już ktoś
    wspomniał jesli wycena przez niego dokonana byłaby w 30 procentach rózna
    od mojej to zapłaciłbym i za rzeczoznawcę i ppc od wartości przez niego
    wycenionej.

  • 37. Data: 2010-11-25 11:06:49
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 24 Nov 2010 21:35:38 +0100, "=Marcos="
    <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> wrote:

    >Mi nawet nie chodzi o te 150zł różnicy w podatku, ale chciałbym nie dać się
    >wyruchać państwu w miejscu, gdzie wg elementarnej logiki ruchany nie
    >powinienem być.

    wyślij PCC pocztą. Jeśli zechcą zakwestionować Twoją deklarację, to
    zapewne wezwą. Po co zawczasu się martwić?

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 38. Data: 2010-11-25 11:44:26
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > która? ta co przyjmuje na dziennik podawczy?

    zebys sie nie zdziwil przypadkiem jak bedziesz placil pcc
    mnie dowalila wartosc skuterka ostatnio - z 2 lata temu.
    piaggio free na umowie 1500 a mnie po przebiegu i roczniku wycenila na 2200
    afair i mialem do wyboru albo akceptuje wartosc 2200 albo zalatwiam opinie
    rzeczoznawcy który potwierdzi nizsza wartosc ze wzgledu na stan.

    witki mi opadly ale nie mialem najmniejszej ochoty szarpac sie o 10 czy
    20pln czy ile tam tego było różnicy

  • 39. Data: 2010-11-25 22:16:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 22:15:57 +0100, Piotrek napisał(a):

    > W ciągu 5 lat US może zakwestionować kwotę z umowy/PCC.

    Może.

    > A jak już samochód zostanie naprawiony, a może nawet i sprzedany to
    > szanse na skuteczną obronę są słabe.

    Nic podobnego. Wtedy nie ma możliwości przeprowadzenia akspertyzy i US
    leży.

    > Z takiego mianowicie powodu, że US wydaje decyzję i ewentualnie można
    > się od niej odwoływać. Albo nawet pójść do sądu. Tylko wtedy trzeba mieć
    > dowody (a nie jakieś "kukuły" zapisane w umowie), że wartość rynkowa
    > auta była inna niż to wynika z zestawienia cen rynkowych samochodów.

    To, co w umowie jest bardzo ważnym dowodem.

    > Dla sądu takim dowodem może być wprawdzie cokolwiek ale zwyczajowo
    > przyjmuje się, że dobrym dowodem jest wycena biegłego.

    Skoro US kwestionuje, to US dowodzi.

    --

  • 40. Data: 2010-11-25 22:18:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 01:04:13 +0100, Piotrek napisał(a):

    > Ale miałeś szansę zajrzeć do ustawy? Czy tak sobie trolujesz?

    Podaj, prosze definicję ceny rynkowej według tejże ustawy.

    --