  • 1. Data: 2010-11-24 16:48:59
    Temat: Czy kupujac poleasingowe KIA, Hyundai nadal mam gwarancje?
    Od: "topek " <t...@g...pl>

    Hej,
    zastanawiam sie nad zmiana auta i chodzi mi po glowie jakis hyundai albo kia,
    ktore maja dluga gwarancje (5 i 7 lat).
    Czy kupujac w przyszlym roku np roczna (albo dwuletnia, poleasingowa) nowa KIA
    Sportage czy Hyundaia ix35 bede mial nadal gwarancje, jakbym normalnie od
    nowosci ja posiadal auto czy sa jakies kruczki?
    Oczywiscie, zakladam, ze auto bylo serwisowane w ASO.

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2010-11-24 18:15:21
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-24 16:48, topek pisze:
    > dwuletnia, poleasingowa

    A są jakieś oferty?
    P.

  • 3. Data: 2010-11-24 19:05:09
    Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>

    Nie wiem czy sobie zdajesz sprawę, ale serwisowanie aut tych marek na
    gwarancji to droga przez mękę. Będą Ci wymieniać zepsutą część na taką samą,
    która zepsuje się równie szybko. Albo malować w kółko rdzewiejące nadwozie.

  • 4. Data: 2010-11-24 19:06:57
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    topek <t...@g...pl> napisał(a): >

    Poleasingowe auta miewają spore przebiegi.
    Zobacz np. tutaj i znajdź sobie dla Hyunday'a

    http://www.flota.v10.pl/Kia,wprowadza,pelna,7letnia,
    gwarancja,na,wszystkie,europ
    ejskie,modele,38378.html

  • 5. Data: 2010-11-24 19:08:32
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    kurdybanek <k...@n...plt> napisał(a):

> [...]
    > która zepsuje się równie szybko. Albo malować w kółko rdzewiejące nadwozie.

    Ekspert się znalazł - jeździsz KIĄ ??

  • 6. Data: 2010-11-24 20:11:45
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sportage czy Hyundaia ix35 bede mial nadal gwarancje, jakbym normalnie od
    > nowosci ja posiadal auto czy sa jakies kruczki?

    KIA do 150 tys km, Hyudai chyba nieco mniej OIDP.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 7. Data: 2010-11-24 21:41:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <f...@g...lp> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "topek " <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > KIA do 150 tys km, Hyudai chyba nieco mniej OIDP.

    Źle pamiętasz.
    Hultaj ma już bez limitów 5 lat.

  • 8. Data: 2010-11-25 09:02:03
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-11-24 21:41, Cavallino pisze:
    > Hultaj ma już bez limitów 5 lat

    Nie wiem jak jest teraz,
    ale poprzednio było 3 lata i ograniczenie dla aut używanych w
    działalności do 100 tys. km
    P.

  • 9. Data: 2010-11-25 09:53:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak jest teraz,
    > ale poprzednio było 3 lata i ograniczenie dla aut używanych w działalności
    > do 100 tys. km

    Poprzednio było 5 lat z ograniczeniami i 3 bez.

  • 10. Data: 2010-11-25 09:59:03
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Poprzednio było 5 lat z ograniczeniami i 3 bez.
    http://hyundai.pl/Uslugi/5_Year_Triple_Care/
    pozdrawiam

    Oskar Wilde