  • Data: 2018-06-22 00:59:50
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeździłem kilka lat dużym autem z zabudowanym tyłem.
    > Zygzaków nie uprawiałem, podstawa to dobrze zaparkować
    > a jak już się nie da dobrze to trzeba używać nie tylko oczu
    > ale i rozumu. Opisywany kierowca nie używał ani jednego
    > ani drugiego.

    A jak juz zle zaparkujesz, to rozumiesz, ze delikatnie skrecajac
    kierownica i ruszajac zmieniasz połozenie samochodu i automagicznie
    widzisz troche wiecej za autem niz przed tym manewrem?
    Moze miałes po prostu szczescie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.