  • Data: 2018-06-24 19:59:44
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Słowo "sprawca" było w cudzysłowie i to komentowałem. Drugi aspekt
    > pytania poniżej.

    > Nie ukarać lecz skorzystać z usługi przymusowego ubezpieczenia, za
    > którą wszyscy płacimy ciężkie pieniądze. Nie skorzystanie z tego z
    > pewnością nie byłoby zdrowym rozsądkiem. Matką Teresą nie jestem by
    > wyłącznie dawać ... choć i ona fortunę zebrała.

    Suma sumarum jednak ukarzesz, bo ty dostaniesz nowa szybe a on zwyzki w
    polisie.
    Wiec sprawca w cudzysłowie a konsekwencje juz nie...
    Słabe to... i przyznaje ze ja tego nie rozumiem.

    Swoja szosa, kojarze jak ktos tu kiedys przytaczał inna sprawe ktora
    pokazywała dokładnie coś odwrotnego - ze bez winy nie ma sprawy z OC.
    Chodziło o takie sytuacje ze ktos np. zasłabnie za kierownicą i spowoduje
    wypadek.
    Czy do tej sytuacji tamte przepisy się nie odnoszą?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?