  • Data: 2018-06-24 17:08:02
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-24 o 10:59, Budzik pisze:

    > Ogolnie w zyciu szukam zdrowego rozsadku...
    > Wiec zapomnij na chwile o przepisach (jakich?) i odpowiedz jak to widzisz
    > na zdrowy rozsadek?

    Słowo "sprawca" było w cudzysłowie i to komentowałem. Drugi aspekt
    pytania poniżej.

    > Za co chcesz ukarac tego kto jechał przed toba?

    Nie ukarać lecz skorzystać z usługi przymusowego ubezpieczenia, za którą
    wszyscy płacimy ciężkie pieniądze. Nie skorzystanie z tego z pewnością
    nie byłoby zdrowym rozsądkiem. Matką Teresą nie jestem by wyłącznie
    dawać ... choć i ona fortunę zebrała.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek