  • Data: 2018-06-25 18:59:58
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Wysocki g...@s...invalid ...

    > Pewnie że bezczelność. Partacze, którzy regenerowali mi maglownicę
    > (partacze, bo zniszczyli przy okazji czujnik ABS), wzięli po
    > naprawie samochód na jazdę testową, też z odłączoną kamerą. Nikt ich
    > k...wa nie prosił o ruszanie czegokolwiek w samochodzie ani nie
    > pozwolił na to.

    Ogladałem ostatnio program na TVN Turbo gdzie dają auto do naprawy i
    ukrywaja kamerkę.
    Laska oddała BMW - to co kolesie robili z tym autem na drodze to...
    Najsmieszniejsze było to ze własnego szefa tez oszukiwali, jezdzili sobie
    po miescie a mu dzwonili ze tu sprawdzili komputerem, tu jakis
    specjalista od bmw etc.
    Mam nadzieje, ze spotkała ich za to odpowiednia nagroda.

    Wkurza mnie w sumie w tym programie to, ze wracaja po auto, koles kłamie
    oszukuje - oni płaca i wychodzą zamiast od razu wołac policję i oskarzac
    o probe oszustwa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."