  • Data: 2018-06-21 22:45:59
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-21 o 05:59, Budzik pisze:

    > Absolutnie sie nie zgadzam.

    Nie musisz. Nie Ty kasę wypłacasz lecz ubezpieczyciel. Z mojego punktu
    widzenia liczy się zwrot za szybę z OC "sprawcy" (cudzysłów daję
    nieprzypadkowo). Pierwsze co zrobiłem, to zadzwoniłem właśnie na
    infolinię, gdzie powiedziano mi, że nie będzie z tym żadnego problemu z
    takimi dowodami. Amen. Co tu dyskutować?

    > Kto powiedział ze musi być winowajca? Jakis przepis?

    Szczerze? Nie interesowało mnie to jakimi przepisami podpierają się
    ubezpieczalnie. Mogę zgadywać, że przepis jest taki sam jak dla
    przypadku wywiania z Twojego balkonu doniczki, która komuś na auto
    spadła, a Ty w tym czasie byłeś w Egipcie na wakacjach. Mimo to jesteś
    "winny".

    > Zartujesz prawda?
    > Jezeli kolega nie umie cofac tak zeby zajrzec co jest za autem to niech
    > sobie kamerke cofania kupi albo w najgorszym razie czujniki.
    > Dzis był tam samochód, jutro bedzie stał człowiek...

    Czy czytałeś wątek o kombi, w którym ktoś podważał sens istnienia
    lusterka wstecznego skoro są boczne? Istnieją więc trudniejsze przypadki
    opinii niż moja :-)

    > Powodzenia...

    Mój ubezpieczyciel nie widział żadnych przeszkód w obciążeniu OC
    "sprawcy". Nic na to nie poradzę. To nie moje słowa lecz firmy żyjącej z
    ubezpieczeń.

    > Ale o ile tak jak ktos pisał wczesniej, nie były to blizniaki bez
    > fartucha to imo nie masz racji.

    A co do tego ma moja racja lub jej brak? Dla mnie liczy się refundacja
    za wymianę szyby z czyjegoś konta. Dają, to biorę. Co mi do tego?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek