  • Data: 2018-06-22 00:59:50
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Nie musisz. Nie Ty kasę wypłacasz lecz ubezpieczyciel. Z mojego
    > punktu widzenia liczy się zwrot za szybę z OC "sprawcy" (cudzysłów
    > daję nieprzypadkowo). Pierwsze co zrobiłem, to zadzwoniłem właśnie
    > na infolinię, gdzie powiedziano mi, że nie będzie z tym żadnego
    > problemu z takimi dowodami. Amen. Co tu dyskutować?

    > Szczerze? Nie interesowało mnie to jakimi przepisami podpierają się
    > ubezpieczalnie. Mogę zgadywać, że przepis jest taki sam jak dla
    > przypadku wywiania z Twojego balkonu doniczki, która komuś na auto
    > spadła, a Ty w tym czasie byłeś w Egipcie na wakacjach. Mimo to
> [...]

    Zgadujesz? Wiele to wyjasnia...
    Doniczka zle zabezpieczona - mozna przynajmniej doszukiwac sie winy.
    A co w przypadku kamienia?
    Zbyt szybka jazda? Moze zarządka drogi pozostawił kamienie po jakims
    remoncie?
    A moze po prostu niezawiniony pech?

    > Mój ubezpieczyciel nie widział żadnych przeszkód w obciążeniu OC
    > "sprawcy". Nic na to nie poradzę. To nie moje słowa lecz firmy
    > żyjącej z ubezpieczeń.

    Na razie to masz tylko słowa kogos z infolinii...
    To raczej nei jest oficjalne stanowisko firmy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.