  • Data: 2018-06-21 22:33:56
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 23:14, Janusz pisze:

    > ewidentnie dał ciała.

    Dlatego dostał mandat. Zresztą dla mnie sytuacja była jednoznaczna -
    zanim policja przyjechała sam mu powiedziałem, że go dostanie.

    > W takim przypadku odpala się auto zostawia na ręcznym i idzie zajrzeć co
    > się z tyłu dzieje, potem obesrwując tyły wsiada i szybko wyjeżdża, a tak
    > jak juz inni napisali

    Ale on... dokładnie tak zrobił! Pisałem o tym. Mógł jedynie
    minimalizować czas od upewnienia się czy nic za nim nie stoi do ruszenia
    autem ale nigdy ten czas nie będzie zerowy. Od czasu kiedy upewnił się,
    ze nic za nim niem do ruszenia upłynęło może 10 sekund. Przy odpowiednim
    treningu może do 8 udałoby się zejść. Nie można wymagać cudów.

    Dostał mandat bo takie są przepisy, że winny być musi.

    > parkuje się tyłem mając kiepską lub brak widoczności do tyłu.

    Tego nie zrobił. Pewnie teraz zacznie :-)

    A tak na marginesie - co do użyteczności lusterka wstecznego podważanego
    przez niektórych właścicieli kombi... Dziś zwróciłem uwagę jak jest w
    moim osobowym aucie, sedanie. Lusterka boczne ustawiłem tak, że w polu
    widzenia stały się widoczne klamki tylnych drzwi. Jechałem w korku i
    obserwowałem widoczność auta za mną. Gdy stało ono 3m ode mnie - w ogóle
    go nie widziałem. Aby było można było widzieć reflektory tego auta w
    jednym lub drugim lusterku non-stop, niezależnie czy jedzie ono bliżej
    osi lub bliżej pobocza, to odległość od niego musi wynosić minimum 20m,
    może nawet pod 30m. Jak dla mnie lusterko wsteczne jest najważniejsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek