  • Data: 2018-06-21 16:28:15
    Temat: Re: Warto kontrolować kamerkę...
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-20 o 22:42, Marek S pisze:

    > Kolega patrzał w lusterka. Lusterka boczne nie pokażą przeszkody za
    > autem bo nie mają jak.

    Dużą zawsze pokażą. Mogą nie pokazać małej ustawionej zaraz za zderzakiem.

> [...]
    > kierowców parkuje w ten sam sposób. Jakbyś się nie ustawił to i tak
    > czeka Cię cofanie. Fantazja nie podpowiada mi co wtedy może się stać,
    > ale życie pokazało, że może.

    > Nie sugeruję lecz wiem bo aż musiałem na własne oczy zobaczyć tą
    > sytuację. Faktycznie w tym miejscu niczego nie było widać w lusterkach.
    > Powiem Ci, że sytuacja była jeszcze ciekawsza bo dokładnie z dupą auta
    > kolegi było przejście dla pieszych. Dostawczak wjechał na nie ale nie
    > zapłacił mandatu ... bo pasy były niewidoczne a znak drzewem przysłonięty.

    To jest fizycznie niemożliwe aby dostawczaka w lusterkach nie zobaczył.
    Ja rozumiem motocykl lub jakiś maluch postawiony zaraz za zderzakiem i
    dużo węższy od jego samochodu. Ale dostawczak miałby się schować
    za Berlingo? Weź się przez chwilkę zastanów.

    Pozdrawiam.