  • Data: 2013-12-26 16:48:16
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-12-26 14:07, J.F. wrote:

    > Droga przez A2/Warte/449/Ostrzeszow byla calkiem dobra. Niby tylko
    > wojewodzka, ale tirow brak i jedzie sie szybko.
    >
    > Ale po otwarciu S8 chyba nie ma sensu - jedz jak planowales.

    Z Ursynowa, liczac od Pulawskiej, via POW to sie do A2 dojezdza
    teraz w 10 minut.

    Natomiast co do drogi przez Warte, hmm. W ogole to mam mieszane
    odczucia po ostatniej przejazdzce ta trasa. Kawal drogi po
    wsiach jest jednak krety i mimo braku duzego ruchu, wymaga uwagi
    'co sie czai do cholery za zakretem'. Trzeba uwazac na sytuacje
    typu dziatwa maszerujaca z tornistrem bezpoboczem i inne powiatowe
    atrakcje, wiec bezstresowo nie jest. Ale mimo duzej ilosci nakrecenia
    sie kierownica w te 4h od tablicy do tablicy i to w roboczym tygodniu,
    wliczajac krotkie zjazdy do pitstopu, mozna spokojnie przejazd zamknac.

    Fantastycznie wiec, ze nowy odcinek S8 omija kilka megaupierdliwych
    drogowo miescinek przez ktore dotychczas ciagnal sie korowod w
    strasznie smutnym tempie. Zjazd z S8 za Olesnica na stare koleiny
    wywolywal przygnebiajace uczucie.

    Pozostaje liczyc ze jeszcze ten jeden rok i dylematy ktoredy omijac DK8
    znikna calkowicie ;).

    --

    memento lorem ipsum