  • Data: 2013-12-26 14:07:25
    Temat: Re: Warszawa - Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Dec 2013 12:52:25 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    > Powiedzcie mi, jak najszybciej dojechać w najbliższą sobotę (wyjazd ok.
    > 9.00) z Ursynowa do centrum Wrocławia (Ostrów Tumski, ul. Św. Józefa)?
    > Mój pomysł to ósemką do Piotrkowa - Bełchatów - Wieluń - następnie nowym
    > kawałkiem S8 do Oleśnicy, tam zjechać z ekspresówki i wjechać do
    > Wrocławia DK98.
    > Automapa i Targeo proponują najpierw A2, jakieś 20 km za Łodzą zjechać
    > na drogi trzycyfrowe i nimi przebijać się do S8 w Sycowie.

    Droga przez A2/Warte/449/Ostrzeszow byla calkiem dobra. Niby tylko
    wojewodzka, ale tirow brak i jedzie sie szybko.

    Ale po otwarciu S8 chyba nie ma sensu - jedz jak planowales.
    Szczegolnie z Ursynowa - przebijac sie do A2 nie ma sensu.

    Automapa i Targeo pewnie jeszcze nie zauwazyly otwarcia odcinka
    Sycow-Walichnowy, stad takie prowadzenie

    Uwaga na koncowke - nie przegap zjazdu w Olesnicy i uwazaj na radary -
    droga do wroclawia dobra ... i to zacheca do lapania :-)

    No i radze zostawic z pol godziny rezerwy - jak sie okaze ze parking
    zajety to najblizsze wolne miejsce moze byc daleko. A pod katedra
    wiele ulic zamknietych dla ruchu.

    J.