eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa[Warszawa] Szkolenie: prawo autorskie w fotografii ślubnej.Re: [Warszawa] Szkolenie: prawo autorskie w fotografii ślubnej.
  • Data: 2013-12-12 11:52:22
    Temat: Re: [Warszawa] Szkolenie: prawo autorskie w fotografii ślubnej.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    Użytkownik <4...@g...de> napisał w wiadomości grup
    >czarósió kohany!!! zarekwrój mi fszystki 15 miejscówek!!!
    >koham ciem!!!
    >a ten adwokat vojtóś orszevsky jezd tak pszystoyny yak tfoya dópa!!!
    >koham ciem!!!
    >i cauóyem ciem mocno i namientnie!!!

    Ty sie nie smiej, bo tu o duze pieniadze idzie.
    Czyli jak powiedziec mlodej parze ze zdjecia sa wlasnoscia fotografa,
    zaplacili za 100 odbitek, i tyle dostana, kazda nastepna po 50 zl.
    I zadnej plytki nie dostana, bo kopiowanie zabronione.

    I niech sobie nie mysla ze wnukom przekaza - za kazdym nowym rodzajem
    nosnika trzeba licencje na nowe pole eksploatacji, a nagrywarki plyt
    CD i DVD pewnie nie dotrwaja do 2050 ...

    J.