  • Data: 2011-05-12 23:53:13
    Temat: Re: Warszawa - Ruciane Nida w piątek
    Od: "Michał Przestrzelski" <n...@l...spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amirm" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:op.vvdmqb0es9y1fe@rm...
    > Witam,
    >
    > Wyjazd w piątek około 15.00 z centrum (ul. Jasna) do Rucianego Nida. Jaka
    > jest najlepsza opcja (jeśli o czas) dojazdu w chwili obecnej?
    >
    > Czy Serock jest zakorkowany?
    >
    > Proszę o info. Dzięki i pzdr.

    Dużo zależy z jakiej dzielnicy stratujesz. Samo przejechanie Warszawy może
    zabrać masę czasu.

    Ja osobiście radził bym jechać: Wyszków, Łomża, Pisz. Do Wyszkowa masz
    ekspresową.. Potem 40 km do Ostrowi Mazowieckiej będzie dość ciasno ale da
    się jechać. W Ostrowi na Łomże a tam już zupełnie luźno. Zwłaszcza jak
    wyjedziesz około 15:00. Przez Serock, Pułtusk na pewno bliżej ale moim
    zdaniem dużo ciaśniej.

    Michał

    http://www.worldsail.eu/