  • 21. Data: 2010-01-24 09:02:47
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:
    > Dzieki durniokracji mozna CIE bez oskarzenia wsadzic,
    > dla TWOJEGO bezpieczenstwa :)

    No to akurat stara szkoła peerelowska, z tym że tam się wsadzało
    częściej i bez media-świadków.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 22. Data: 2010-01-24 09:36:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Przecież nie mówię, że będzie inaczej. Zawsze będą wały, ale na wejściu
    > można wybrać wały konkretne. Przecież od dwudziestu lat co lat kilka jest
    > zmiana takiej opcji.

    Od dwudziestu lat nie zmienilo sie nic poza gebami.

    Tak dziala ten mechanizm - wydaje Ci sie, ze masz na cos wplyw,
    a tak naprawde nie masz wplywu na nic.

    Nie jest mozliwy dobry wybor, w drodze wyborow demokratycznych.
    Mechanizm tego nie przewiduje.

  • 23. Data: 2010-01-24 09:46:23
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Od dwudziestu lat nie zmienilo sie nic poza gebami.

    O przepraszam bardzo. Od dwudziestu lat nawet gęby się nie zmieniły (z
    małymi wyjątkami).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 24. Data: 2010-01-24 09:48:14
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest mozliwy dobry wybor, w drodze wyborow demokratycznych.
    > Mechanizm tego nie przewiduje.

    Z drugiej strony jak to ujął R.A.Z. pare ładnych lat temu, trudno się
    dziwić, że wyborów w chlewie nie wygrywa orzeł. A jak już jakiś (jakimś
    cudem) znajdzie się w chlewie, to która świnia go poprze?

    --
    Yogi(n)

  • 25. Data: 2010-01-24 09:59:51
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 23/01/2010 20:23, Janko Muzykant wrote:
    > Jest w sumie szansa, fejsbuk i reszta to wielka siła, która pokaże kły
    > wkrótce.

    owszem, ale to długo potrwa. Poza tym, rządzenie w demokracji polega na
    manipulacji i to się nie zmieni.

    B.

  • 26. Data: 2010-01-24 10:06:29
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    <l...@l...localdomain> napisał :

    > Wybacz mą ignorancję, ale jako ówczesny przedszkolak nie bardzo
    pamiętam*...
    > ZOMO to też byli rezerwiści zakontraktowani na udział w ewnetualnym
    pospolitym
    > ruszeniu?
    >[...]

    Nie - to były specjalne oddziały Milicji Obywatelskiej (tak za czasów
    komunistycznych oficjalnie nazywałą się policja) szkolone i wykorzystywane w
    celu pacyfikowania demonstracji ulicznych - zazwyczaj bardzo brutalnymi
    metodami.
    Pewną formą rezerwy bylo ORMO - miało ono jednak bronić nie kraju przed
    zagrożeniem zewnętyzrnym, a partii rządzącej pzred zagrożeniem wewnętzrnym
    (czyli własnym społeczeństwem).
    Obie te formacje niewiele maja wspólnego z amerykańską Gwardią Narodową. Nie
    znam projektu powołania jej odpowiednika w Polsce, ale nie wierzę, by
    przypominał dawne ORMO czy ZOMO.
    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 27. Data: 2010-01-24 10:13:26
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=w_BbuoYApsQ

  • 28. Data: 2010-01-24 10:18:32
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Akarm" <a...@w...pl> napisał:

    > Nie pisz bzdur.
    >[...]

    Takie przypadki były rzadkie, ale się zdarzały. Sam znam takiego byłego
    zomowca z przymusu, ktory żalił mi się (i to raczej szczerze - bo jeszcze w
    pierwszej połowie lat 80-tych), że najbardziej mu było głupio iść podczas
    stanu wojennego na przepustki do domu - musiał tam isć w mundurze, a było mu
    autentycznie wstyd - nie wszyscy sąsiedzi wiedzieli, że on do ZOMO wcale nie
    chciał. Takich ludzi było jednak mało - większość bez skrupułów wysługiwała
    sie władzy w zamian za przywileje którymi byli obdarowywani. Byli też
    ogłupiani agresywna propagandą przedstawiającą opozycję jako wrogów narodu
    ispirowanych i kierowanych przez obce służby specjalne. Niektórzy tej
    propagandzie wierzyli, inni - udawali ze wierzą usprawidliwiając
    propagandowymi sloganami swoje postępowanie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 29. Data: 2010-01-24 10:25:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Od dwudziestu lat nie zmienilo sie nic poza gebami.

    No sorry, ale zmieniło się dużo. Np. kiedyś kościół był be, teraz bez
    zdjęcia z biskupem nic nie wskórasz, oczywiście jako partyjna gęba.

    > Tak dziala ten mechanizm - wydaje Ci sie, ze masz na cos wplyw,
    > a tak naprawde nie masz wplywu na nic.

    Ależ oczywiście o tym wiem.

    > Nie jest mozliwy dobry wybor, w drodze wyborow demokratycznych.
    > Mechanizm tego nie przewiduje.

    Z założenia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /umiera się tylko raz/

  • 30. Data: 2010-01-24 11:02:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > No sorry, ale zmieniło się dużo. Np. kiedyś kościół był be, teraz bez
    > zdjęcia z biskupem nic nie wskórasz, oczywiście jako partyjna gęba.

    Zawsze bylo tak samo - jedni sie z biszopem fotografowali, drudzy nie.
    Zmienily sie tylko proporcje jednych i drugich.

    > Z założenia.

    I dziala to jak cholera.