  • 181. Data: 2010-01-27 20:24:33
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:hjpuh6$jnt$1@news.dialog.net.pl...
    > at Mon 25 of Jan 2010 23:33, Yogi(n) wrote:
    > Nie wiadomo jakby było. Ekstrapolowanie kierunku marszu
    > na podstawie jednego kroku, który należało zrobić, może być
    > bardzo zwodnicze. To, jak potoczyły się sprawy, było wypadkową
    > mnóstwa różnych nacisków, z których do tej pory niewiele
    > się zmieniło.

    Oczywiście, że tak. Dlatego napisałem, że mam takie wątpliwości i myśli, nie
    że należało/trzeba było tak zrobić. Ale pewności nie mam ;-)

    > Pytanie testowe: Przypuśćmy, że widzisz policjanta goniącego
    > jakiegoś człowieka. Nie znasz powodu. Komu byłbyś bardziej
    > skłonny podstawić nogę, uciekającemu czy policjantowi?
    > Teraz i "za komuny" odpowiedziałbyś tak samo?

    Za komuny raczej nie miałbym wątpliwości, zresztą kilkakrotnie sam przed
    nimi uciekałem. Teraz nie podlkładałbym nikomu nogi ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 182. Data: 2010-01-27 23:31:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Yogi\(n\)" napisal:
    > No i niestety bredzisz, bo miałem (i miewam) z nimi do czynienia

    'Bredzisz'. Kiepski argument w dyskusji, raczej ciebie dyskwalifikuje
    jako powaznego dyskutanta.

    > Co do jednego zgodzić się mogę - mądrego nie. Ale ja nie wymyślam.

    Slabiutka ta twoja erystyka, oj, slabiutka.
    A twoje jednostkowe doswiadczenia jeszcze nie tworza teorii...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 183. Data: 2010-01-28 00:04:31
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > 'Bredzisz'. Kiepski argument w dyskusji, raczej ciebie dyskwalifikuje
    > jako powaznego dyskutanta.

    Pozwolę sobie jednak zachować swoje zdanie. A do dyskusji nikogo nie
    zmuszam.

    > Slabiutka ta twoja erystyka, oj, slabiutka.
    > A twoje jednostkowe doswiadczenia jeszcze nie tworza teorii...

    Dlatego właśnie twierdzę, że nie tworze teorii, pisze o faktach. Ale -
    podobno - to wolny kraj, nikomu nie zamierzam zabraniać tkwienia we własnych
    przekonaniach, jakkolwiek idiotyczne by nie były.

    --
    Yogi(n)

  • 184. Data: 2010-01-28 13:37:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010, nb wrote:

    > Ciekawe, co strasznego im zrobią po wyłapaniu.

    Nie wiem.
    W .pl wsadzili gościa bodaj do aresztu. "Do wyjaśnienia".
    Jakiś cudzoziemiec to był, z "profesjonalnym aparatem"
    (powinno być w archiwum).
    I wcale nie było prawa, które by na to jasno i wyraźnie
    pozwalało, bo tu jest .pl a nie .gb i podobno focić
    (tudzież chodzić z szablą, byle na wierzchu) nikt nikomu
    nie zabrania. No chyba że przyjmiemy, że jak popatrzysz na
    wieżę wodociągową toś terrorysta i podpadasz z "odpowiedniej"
    ustawy.

    O przypadku kiedy ścigano burmistrza :P też było.

    pzdr, Gotfryd

  • 185. Data: 2010-01-28 14:09:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 24 Jan 2010, Jacek_P wrote:

    > A zeby cie juz calkiem dobic:
    > sprobuj wyspecyfikowac testament rzeczowo, a nie kwotowo/procentowo ;)
    >
    > A sa kraje, gdzie tak sie da...

    Jeszcze nie wiedzą, że od działu spadku da się wziąć jakiś podatek?
    A potem zyskać na "słupkach" sondażowych obietnicą zniesienia??
    I na deser wywinąć numer opozycji, faktycznie go znosząc???
    ;)
    BTW: formalnie chyba sprawę powinien uregulować "zapis" (968 KC)?
    Trzeba sprawdzić, czy pod jakiś podatek nie podlega.

    pzdr, Gotfryd

  • 186. Data: 2010-01-28 14:29:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Jan 2010, nb wrote:

    > Większość Polaków nie wytrzymałaby tej presji obywatelskiej
    > wymuszanej przez obywateli na współobywatelach.

    Za dowód rzeczowy może posłużyć przejrzenie grup .pregierz,
    .samochody a nie pamiętam czy aby nie również .prawo na
    okoliczność słów "zomo zomowiec gestapo donosicielstwo" i parę
    podobnych.
    I nie chodzi o wątki historyczne :P, lecz te zahaczające
    o przestrzeganie (a raczej nieprzestrzeganie) prawa.
    Prawa potrzeganego (w .pl) "przeciw społeczeństwu".
    To nie może działać "w modelu szwajcarskim".

    pzdr, Gotfryd

  • 187. Data: 2010-03-10 15:04:19
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > http://www.rmf.fm/fakty,168621,Brytyjscy,fotografowi
    e,protestuja,przeciwko,zatrzymaniom.html

    > Używając pewnego bardzo często ostatnio spotykanego zdania, lubię to :)

    http://www.dpreview.com/news/1003/10031003ukgovstate
    ment.asp