  • Data: 2010-01-24 19:34:24
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Dyjor napisal:
    > czy aby nie przesadzacie troszkę kolego z tym wielkim ograniczeniem.

    Sprobuj (dobor troche zlosliwy w kontekscie twoich prac budowlanych):
    a) postawic dom o ksztalcie, ktory nie przeszkadza sasiadom,
    ale za to nie pasuje do wyobrazen urzednikow,
    b) sprobuj wykopac sobie studnie na wlasnym podworku bez zgody urzednikow,
    c) sprobuj wybic dodatkowe okno w scianie domu bez zgody urzednikow,
    d) sprobuj wyasfaltowac sobie prywatna droge bez zgody urzednikow.

    Jezeli musze miec zgode urzednikow do dysponowania MOJA wlasnoscia,
    to oznacza, ze ta wlasnosc nie jest znow taka moja. Tylko w duzej
    mierze urzednicza. I prosze nie przytaczac tu przykladow z Europy
    Zachodniej, bo tam akurat jest mnostwo pozostalosci feudalnych
    i po komunach miejsko-religijnych.

    A zeby cie juz calkiem dobic:
    sprobuj wyspecyfikowac testament rzeczowo, a nie kwotowo/procentowo ;)

    A sa kraje, gdzie tak sie da...

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek