  • Data: 2010-01-24 19:59:51
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości
    news:4b5c7349@news.home.net.pl...
    > Pogadajcie z tymi co byli w wojsku w tamtym czasie, a nie byli w ZOMO,
    > nikt tego nie potwierdzi. Za to byli ZOMO-wcy dość często głoszą takie
    > prawdy, że ich na siłę wzięli.

    Ja w wojsku służyłem od stycznia 83 do lutego 85 w Warszawie (Żwirki i
    Wigury). Moja jednostka trzymała warty przy obiektach MON. Obok niektórych
    obiektów były strzeżone obiekty cywilne (ambasady), gdzie warty trzymali
    zomowcy. Wiele razy miałem okazję z nimi rozmawiać i większość było takich
    co poszli do ZOMO aby odsłużyć wojsko. Ale też sporo było takich, którzy
    dopiero po przekroczeniu bramy dowiedzieli się, że trafili do ZOMO. A byli i
    tacy, co dostali propozycję nie do odrzucenia, dwa lata w ZOMO albo trzy
    lata w marynarce. Nie mam powodu aby nie wierzyć tym ludziom. To byli moi
    rówieśnicy i jechaliśmy prawie na tym samym wózku. Jak się wtedy mówiło -
    wszyscy byliśmy w syfie.