  • Data: 2010-02-11 21:26:09
    Temat: Re: Wałek na liczniku, tym razem 70% w dół
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Feb 2010 19:56:52 +0100, daxus wrote:
    >Ciekawe, że ja nie jestem po prawie, a wiem, że nie liczy się wysokość
    >kary tylko szybkość wymierzenia i nieuchronność.
    >A taki prokurator to myślał ze wlepi 25 lat ? wehh samych karierowiczów
    >w tym kraju mamy.
    >Jeżeli nawet ktoś dostał 50zł kary za cofnięcie licznika, ale dosyć
    >szybko, to wierzcie mi, że go to zaboli, bo następnym razem jak zostanie
    >przyłapany to będzie recydywa.

    Jak sobie pomysli ze za drugim razem dostanie 500zl, to go wcale nie
    odstreczy :-)

    >Druga sprawa - taki oszust już będzie wiedział, że może być złapany i
    >zastanowi się 2 razy.

    Ale do tego wystarczy przeczytac ze inny komisarz dostal pol roku bez
    zawiasow i przepadek przedmiotu przestepstwa za usilowanie oszustwa.

    A co ciekawe - jak sie wsrod znajomych rozpowszechni wiedza ze za
    pierwszym razem to daja tylko niewielka grzywne - to beda krecili do
    pierwszego zlapania :-)

    J.