  • Data: 2010-02-12 11:55:43
    Temat: Re: Wałek na liczniku, tym razem 70% w dół
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:15b2545c-5c79-4339-a21c-c1835281c3fb@g28g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > a co mnie interesuje ta sprawa?

    właśnie, wszyscy mają to w dupie bo to nie ich sprawa...
    Jak mi szybę wybijali to była tylko moja sprawa, jak kradli zaślepki do felg
    też, jak zgłaszałem to na policję (nie wiem po co przecież i tak go nie
    złapią, no nie?) to powiedzieli mi że passata z blokadą skrzyni kradną 6
    minut - sąsiad widział jak kradną ale nie zadzwonił na policję - przecież to
    nie jego sprawa!
    Według ciebie czyja to sprawa? gościa co sprzedał? nie, nie jego bo już
    sprzedał! a ty przecież kupisz auto z niekręconym licznikiem (a przynajmniej
    nie meganke więc to nie twoja sprawa, niech zgłoszą ci co lubią francuzy!)
    wiem że nasz wymiar sprawiedliwości gówno robi ale nie przechodzę obok
    takich rzeczy obojętnie, jak i nie kupuję części na giełdzie (w sensie: bez
    faktury)

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"