  • 21. Data: 2009-06-29 12:43:52
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:34:59 +0200,
    a...@n...graf.torun.pl napisał(a):

    > Kilka osób znam. Albo informatycy na stanowiskach kierowniczych, albo
    > pracownicy lokalnych oddziałów amerykańskich firm. Nie znam ani jednej
    > osoby używającej BB prywatnie.

    To zasługa naszych genialnych operatorów i ich nieziemskiej kreatywności
    taryfowej. W zasadzie w całym cywilizowanym świecie APN blackberry.net
    jest normalnie dostępny dla każdego kto ma transmisję danych i przez to
    dosyć powszechnie używany, zwłaszcza w ostatnich latach.

    Jak do tego doliczysz bardzo ciekawe oferty na blackberry e-mail hostowane
    przez operatorów to da całkiem sporą liczbę klientów. W Banana Republic
    wolą rozdać kilka tysięcy darmowych starterów po supermarketach i już będą
    mieli na papierze wzrost liczby klientów...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 22. Data: 2009-06-29 12:43:57
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > wolą rozdać kilka tysięcy darmowych starterów po supermarketach i już będą
    > mieli na papierze wzrost liczby klientów...

    Przeciez Era jak sprzedawala BB to miala ryczalt na APN. Fakt dla
    limitowanego biznesu ale prywatnie uzywaj BB po co ?

  • 23. Data: 2009-06-29 12:49:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 14:43:57 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Przeciez Era jak sprzedawala BB to miala ryczalt na APN. Fakt dla
    > limitowanego biznesu ale prywatnie uzywaj BB po co ?

    TO był EKSTRA ryczałt za dostęp do APN. Do tego jeszcze normalne abo.
    Ryczałt za BB wynosił na początku coś 80 zł. Plus abonament.
    Do tego przez długi czas brak oferty na Blackberry Internet.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 24. Data: 2009-06-29 13:03:17
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Na pewno w usa, kto u nas blackberry uzywa.....

    No to co nas to qrwa tu w europie obchodzi sie pytam?

  • 25. Data: 2009-06-29 13:30:20
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2a3gq$5sd$1@inews.gazeta.pl:

    > A WM .... coz niszowy systemik nie zauwazony przez biznes

    Gdzies w newsach wyczytałem dziś że Paris Hilton ma SE X1.
    I co, łyso ci teraz?
    MSPANC

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 26. Data: 2009-06-29 13:39:23
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2a51c$elv$1@inews.gazeta.pl:

    > Alez wiesz ze badanie bylo na stronie z 2mln unikalnych userow ?
    > Pozatym USA to jednak bardziej iphonowe jest. U nas 3GS dalej nie ma

    A co na to w UK?

    http://mobile990.byethost22.com/?p=152

    61% stwierdziło, że obecne na rynku telefony komórkowe są zbyt skomplikowane
    i oferują stanowczo za dużo zupełnie niepotrzebnych funkcji
    30% stwierdziło, że nie interesuje ich jakość zdjęć
    50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS
    40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi
    72% stwierdziło, że telefony są teraz bardziej zawodne

    ;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 27. Data: 2009-06-29 13:52:05
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Według przedstawionych wyników badań, 82% użytkowników iPhone'ów
    > zadeklarowało silne przywiązanie do marki.

    Dwuletnią umową, wysokim haraczem za telefon płaconym w abonamencie oraz
    bardzo wysoką karą w razie próby rezygnacji z abonamentu :)

  • 28. Data: 2009-06-29 14:00:48
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Gdzies w newsach wyczytałem dziś że Paris Hilton ma SE X1.
    > I co, łyso ci teraz?
    > MSPANC

    he he dobre\\a swoją drogą ciekawe gdze nosi tego klocka

  • 29. Data: 2009-06-29 15:08:39
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    Adramelech wrote:

> [...]
    > 40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi
    > 72% stwierdziło, że telefony są teraz bardziej zawodne

    ludzie myla pojecia "telefon" i "minipc"

    "telefon" - wylacznie funkcja GSM
    "minipc" - inni nazywaja to palmtop, pocket pc, smartphone, itd, a to
    jest po prostu maly komputerek wyposazony w modul do odbierania polaczen
    glosowych, wiec nazywanie telefonem nokie e51 mija sie z celem, i jest
    to bledne, bo to jest maly pc, telefonem natomiast mozemy nazwac np
    nokie 1208

  • 30. Data: 2009-06-29 15:59:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    >
    > 61% stwierdziło, że obecne na rynku telefony komórkowe są zbyt skomplikowane
    > i oferują stanowczo za dużo zupełnie niepotrzebnych funkcji

    Latwosc oblugi Iphone bije na glowe kazdego WM.

    > 30% stwierdziło, że nie interesuje ich jakość zdjęć

    No jak nie to po co narzekac na foto iphona nieistote

    > 50% stwierdziło, że tylko rozmawia/pisze wiadomości SMS

    Pisanie SMS i rozmawianie na iphonie dziala

    > 40% stwierdziło, że przy wyborze telefonu kieruje się łatwością obsługi

    iphone bije kazdego WM latwoscia obslugi prawda ?

    > 72% stwierdziło, że telefony są teraz bardziej zawodne

    Iphone ma jeden guzik mechaniczny WM od 3 do 7 a klawiaturowo hoho
    wiec iphone mniej zawodny

    Wniosek: iphone spelnia lepiej wymagania brytyjczykow niz dowolny
    telefon z WM