  • 11. Data: 2009-06-29 10:45:12
    Temat: Re: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 12:35:16 +0200, Wycior napisał(a):

    > No cośty, pewnie pomyliłeś się nawet z pytaniem samego siebie. Nawet na
    > dobra sprawę nie wiesz, że sam chcesz zmienić aparat na ajfona bo
    > przecież to taki wyjebany telefon... Wszystko inne się chowa i jest do
    > bani.

    Uprasza się nie karmić.
    I ogólniej: nie róbcie z grupy śmietnika, bo jak tak dalej pójdzie to
    spadnie ona znów do poziomu z okolic 2000/2002, tyle, że zamiast kodów i
    antyradarów będzie trolling nt. ajFołna i Windows Mobile.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 12. Data: 2009-06-29 10:48:44
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 12:04:24 +0200, Jan Strybyszewski napisał(a):

    > Ciiii... daj sie pobawic :)

    Tabletki służą do połykania a nie zabawy - później są właśnie takie skutki

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-06-29 10:50:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Jun 2009 12:35:16 +0200, Wycior napisał(a):

    > Na szczęście to mały odsetek kierowców, bo większość użytkowników idupy to
    > gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak jest -
    > nie negować!)

    Sami twoi koledzy? Wakacje są, idź dziecko się pobawić na świeżym
    powietrzu, jak będziesz spędzał całe dnie przed komputerem, to na starosć
    ci się tak porobi jak temu co wątek zaczął.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 14. Data: 2009-06-29 10:51:25
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Według przedstawionych wyników badań, 82% użytkowników iPhone'ów
    > zadeklarowało silne przywiązanie do marki. Jednocześnie 38% wszystkich
    > właścicieli konkurencyjnych urządzeń zastanawia się nad zakupem tego
    > smartfonu. W przypadku produktów BlackBerry odsetek ten wynosi,
    > odpowiednio 39% oraz 14%.

    A gdzie były robione ta badania, w usa?

  • 15. Data: 2009-06-29 11:15:29
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 12:35:16 +0200, "Wycior"
    <w...@w...pl> wrote:

    >No cośty, pewnie pomyliłeś się nawet z pytaniem samego siebie. Nawet na
    >dobra sprawę nie wiesz, że sam chcesz zmienić aparat na ajfona bo przecież
    >to taki wyjebany telefon... Wszystko inne się chowa i jest do bani.

    E - chyba nie chcę zmieniać. Jak napisałem jeden iPhone leży w
    szufladzie obok. Obok 2 zapasowych Nokii 6310i i SE W810 - te jakoś
    częściejuzywane nei tylko przeze mnie. A no i koło kolekcji
    zabytkowych Palm-ów. Ja najwyraźneij nie należę do "targetu" tego
    telefonu. A! - z nadgryzionego jabłka mam jeden komputer jakby co - do
    testowania zgodności pewnych projektów inetrnetowych coby dziąłały
    także na Mac-ach. Innych swego czasu pozbyłem się do 2
    zaprzyjaźnionych firm: graficznej i projektowej. Okaząły sie
    całkowicie nieprzydatnbe gdy zacząłem specjalizować się w sieciach. No
    i paru razy zarobiłem cąłkiem neizła kasę za odzysk danych z Maców
    robiących w tych firmach za serwery plików po tym jak im się
    filesystemy wysypywały. Mozna wieć powiedzieć że z nadgryzionym
    jabłkiem też jakieś doświadczenie mam ;-)

    Zdrówko

  • 16. Data: 2009-06-29 11:18:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Olgierd pisze:

> [...]
    > spadnie ona znów do poziomu z okolic 2000/2002, tyle, że zamiast kodów i
    > antyradarów będzie trolling nt. ajFołna i Windows Mobile.

    NTG.... po to jest grupa by bylo trolling i chyba niektorzy juz
    zapomnieli stare czasy

  • 17. Data: 2009-06-29 11:39:22
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    te informacje to chyba z US bo nie z Eu

  • 18. Data: 2009-06-29 12:24:37
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    BaX pisze:

    > A gdzie były robione ta badania, w usa?

    Na pewno w usa, kto u nas blackberry uzywa.....

  • 19. Data: 2009-06-29 12:34:59
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    Nex@pl pisze:
    /.../

    > Na pewno w usa, kto u nas blackberry uzywa.....

    Kilka osób znam. Albo informatycy na stanowiskach kierowniczych, albo
    pracownicy lokalnych oddziałów amerykańskich firm. Nie znam ani jednej
    osoby używającej BB prywatnie.

    ALex

  • 20. Data: 2009-06-29 12:42:56
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <> napisał w wiadomości .pl...
    > Czterech na dziesięciu użytkowników smartfonów rozważa możliwość

    z 3 znanych mi osoboście użytkowników iPhone (aż) 2 deklaruje
    że następny kupi sprzęt inej marki...

    chciałoby się powiedzieć: statystyka jak dupa - kazdy ma własną...
    i dobrze :)