  • 1. Data: 2009-06-29 10:01:41
    Temat: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Czterech na dziesięciu użytkowników smartfonów rozważa możliwość zmiany
    w przyszłości swojego urządzenia na Apple iPhone. W przypadku marki
    BlackBerry, odsetek ten jest wyraźnie mniejszy i wynosi 14% - informuje
    firma analityczna Crowd Science.

    Według przedstawionych wyników badań, 82% użytkowników iPhone'ów
    zadeklarowało silne przywiązanie do marki. Jednocześnie 38% wszystkich
    właścicieli konkurencyjnych urządzeń zastanawia się nad zakupem tego
    smartfonu. W przypadku produktów BlackBerry odsetek ten wynosi,
    odpowiednio 39% oraz 14%.

    A WM .... coz niszowy systemik nie zauwazony przez biznes

  • 2. Data: 2009-06-29 10:04:24
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Dominik & Co pisze:

    > Chłopie, wrzuć na luz. PW.

    Ciiii... daj sie pobawic :)

  • 3. Data: 2009-06-29 10:04:43
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 4. Data: 2009-06-29 10:19:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 12:01:41 +0200, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:
> [...]
    >w przyszłości swojego urządzenia na Apple iPhone. W przypadku marki
    >BlackBerry, odsetek ten jest wyraźnie mniejszy i wynosi 14% - informuje

    Tak dla równoiwagi co do takich badań:

    Na szybko zrobiłem ankietę dookoła mnie. Na 6 osób z WM żadna nie
    deklaruje chęci zmiany systemu na inny. Z 4 z Symbianme jedna chce
    przejśc na WM. Z 3 użytkowników iPhone-a dwóch chce zmienić go na
    cokolwiek innego. Jeden z BB nie planuje zmiany. W sumie zapytałem 13
    osób plus siebie. Akurat używam po równo Symbiana i WM, mam iPhone-a w
    szufladzie jako zapasowy telefon po kolesiu który odszedł z firmy -
    jakoś filozofia systemu mnie nie przekonuje.

    Wszyscy których pytałem używają telefonów bardzo intensywnie nie tylko
    do dzwonienia ale też mail/WWW/aktualizacja danych w serwisach. Kadra
    zarządzająca, IT, dziennikarze, PR-owcy. Właściwie dla żadnej nie są
    wazne właściwości multimedialne telefonu.

    Dośc od

  • 5. Data: 2009-06-29 10:27:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > Tak dla równoiwagi co do takich badań:

    Alez wiesz ze badanie bylo na stronie z 2mln unikalnych userow ?
    Pozatym USA to jednak bardziej iphonowe jest. U nas 3GS dalej nie ma

  • 6. Data: 2009-06-29 10:35:16
    Temat: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    > Na szybko zrobiłem ankietę dookoła mnie.

    No cośty, pewnie pomyliłeś się nawet z pytaniem samego siebie. Nawet na
    dobra sprawę nie wiesz, że sam chcesz zmienić aparat na ajfona bo przecież
    to taki wyjebany telefon... Wszystko inne się chowa i jest do bani.

    Chyba jestem jakiś pojebany bo nigdy nie zamieniłbym telefonu z Symbianem
    czy WM na ipoo... Zaznaczam, że fanem WM też nie jestem i ten system mi nie
    odpowiada (w przeciwieństwie do Sym).

    A tak nawiasem mówiąc - ajfon jebie na odległość... Ładnie wygląda, świetnie
    błyszczy (niczym psie jaja po wylizaniu) ale nie wyłamuje się niczym spoza
    grona zwykłych telefonów. Wniosek? Nigdy nie dorówna WM czy Symbianowi :].

    Z tego miejsca pozdro dla Ajfonowców (i niestety niektórych WM'owców :( ),
    którym zdarza się pisać smsy podczas jazdy autem <hello>. Albo macie w
    umysle mapowanie ekranu, albo sekretarkę obok która szrajbnie co powiecie,
    albo jesteście jeżdżącym zagrożeniem patrząc na ipoo zamiast na drogę. No,
    klawisza to tam nie zaznacie zeby bezwzrokowo napisać :].

    Na szczęście to mały odsetek kierowców, bo większość użytkowników idupy to
    gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak jest -
    nie negować!)

    --
    przepraszam grono za wulgaryzmy

    Pzdr., Wycior

  • 7. Data: 2009-06-29 10:35:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    jakos tak przez poprzednie lata nie ujadali. Dopiero zwolennicy
    Apple zaczeli ujadac :-)

> [...]
    > Według przedstawionych wyników badań, 82% użytkowników iPhone'ów
    > zadeklarowało silne przywiązanie do marki.

    Poczekamy, zobaczymy - co powiedza jak troche pouzywaja :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-06-29 10:37:30
    Temat: Re: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Wycior pisze:

> [...]
    > czy WM na ipoo... Zaznaczam, że fanem WM też nie jestem i ten system mi nie

    Ale wiesz ze producentow odczucia jakiego Wyciora w PL to troszke wala i
    wola jednak posluchac opinii normalnych uzytkownikow.

> [...]
    > grona zwykłych telefonów. Wniosek? Nigdy nie dorówna WM czy Symbianowi :].

    Oczywiscie jest taki paskudny nie to co Symbian trzeszczacy plastik
    jeden dotykowy model w absurdalnej cenie i drugi drozszy od iphona....

    A srodu jakis wimizerowany systemik bez oprogramowania

> [...]
    > albo jesteście jeżdżącym zagrożeniem patrząc na ipoo zamiast na drogę. No,
    > klawisza to tam nie zaznacie zeby bezwzrokowo napisać :].

    A jak tam lufcik w E71 i E51 ? Czy dodaja juz soczewki gratis ?

> [...]
    > gnojki po 13 lat ;P (potwierdzone badaniami moimi, sam badałem i tak jest -

    Dobry stary Wycior z nadcisnieniem. Mozemy dyskutowac ale bez negowania
    faktow i statystyki i robienia z siebie "wzorca" dla ludzi bo to smieszne

  • 9. Data: 2009-06-29 10:38:09
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 12:27:35 +0200, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >Alez wiesz ze badanie bylo na stronie z 2mln unikalnych userow ?

    Jakoś nei wierzę że 2 miliony userów wzięły udział w badaniu.
    Estymowanei na podstawie odwieszin jakiejś strony internetowej uważam
    ża pisanei palcem na wodzie. Coś jak aneta Onetu - nijak mająca sie do
    rzeczywiśtości.

    >Pozatym USA to jednak bardziej iphonowe jest. U nas 3GS dalej nie ma

    Mnie inetersuje sytuacja w PL - dlatego że w PL jestem. Choc akurat
    wszysycy których pytałem dość dużo się po świecie kręcą. Po US-iech
    także. Wyniki w US są dla mnei kompletnei niewiarygodne z moejgo
    punktu widzenia.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2009-06-29 10:39:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > Estymowanei na podstawie odwieszin jakiejś strony internetowej uważam
    > ża pisanei palcem na wodzie. Coś jak aneta Onetu - nijak mająca sie do

    Tak oczywiscie ze PO przegralo wybory kosztem LPR :) Bo niby w ankietach
    onetu PO wygrywalo napewno to bzdura mowia to ja "Mietek z LPR"

> [...]
    > wszysycy których pytałem dość dużo się po świecie kręcą. Po US-iech
    > także. Wyniki w US są dla mnei kompletnei niewiarygodne z moejgo

    Gemius zly, portale zle .... wiem wiem dobre bedzie tylko ankieta z
    pdaclub alias "Wmiarze forever"