  • 31. Data: 2009-06-29 16:00:21
    Temat: Re: WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    R.M. pisze:

    > ludzie myla pojecia "telefon" i "minipc"
    >
    > "telefon" - wylacznie funkcja GSM
    > "minipc" - inni nazywaja to palmtop, pocket pc, smartphone, itd, a to
    > jest po prostu maly komputerek wyposazony w modul do odbierania polaczen
    > glosowych, wiec nazywanie telefonem nokie e51 mija sie z celem, i jest
    > to bledne, bo to jest maly pc, telefonem natomiast mozemy nazwac np
    > nokie 1208

    Nokia E51 jest bardziej telefonem niz smartphonem, Iphone jest bardziej
    odtwarzczem multimedialnym niz telefonem, a te cudaki z WM nie sa ani
    telefonem bo pokraczne ani multimedialnym odtwarzaczem bo glupie i tepe

  • 32. Data: 2009-06-29 16:02:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2a3gq$5sd$1@inews.gazeta.pl:

    > Gdzies w newsach wyczytałem dziś że Paris Hilton ma SE X1.
    > I co, łyso ci teraz?
    > MSPANC

    Tos se kurwe za idolke wybral :) Znaczy chcesz powiedziec ze posiadacze
    WM tez tak chetnie ten tegez ?

    A tak powaznie po jej jej Xperia skoro paznokcie nie pozwalaja je pisac?

    Mowiac szczerze predzej uwiezylbym ze ma iphone

  • 33. Data: 2009-06-29 16:02:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:

    > he he dobre\\a swoją drogą ciekawe gdze nosi tego klocka

    Ty juz wiesz gdzie ... iphone byl za maly wypadał.

  • 34. Data: 2009-06-29 17:03:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > A tak powaznie po jej jej Xperia skoro paznokcie nie pozwalaja je pisac?
    >
    > Mowiac szczerze predzej uwiezylbym ze ma iphone

    http://mobile990.byethost22.com/?p=133

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 35. Data: 2009-06-29 17:41:50
    Temat: Re: [troll] WMowcy ujadac dalej no juz
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Dobry stary Wycior z nadcisnieniem. Mozemy dyskutowac ale bez negowania
    > faktow i statystyki i robienia z siebie "wzorca" dla ludzi bo to smieszne

    no to teraz mnie rozwaliłeś... Po mimo całem moje sympati do Ciebie,
    fakty są takie, że sam stawiasz wyimaginowaną tezę (zwiazna z WM), a
    potem ją z radością i ironią obalasz.

    Spróbuj zadać pytanie, dostaneisz odpowiedź - wtedy bedziesz mogł sie do
    niej odnieść. Ty jednak robisz takei sktróty, ze wspomniane 3 punkty
    załatwiasz w 2 linijkach swojego postu.

    ToMasz

  • 36. Data: 2009-06-29 18:20:23
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > A jak tam lufcik w E71 i E51 ? Czy dodaja juz soczewki gratis ?

    Wady wzroku można leczyć :D

  • 37. Data: 2009-06-29 21:07:55
    Od: Viator <p...@w...pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 12:19:34 +0200, Maciek "Babcia" Dobosz
    <b...@j...org.pl> wrote:

    > Wszyscy których pytałem używają telefonów bardzo intensywnie nie tylko
    > do dzwonienia ale też mail/WWW/aktualizacja danych w serwisach.

    Naprawde?
    Ja tam nie pieprznalem jeszcze Diamondem o sciane tylko dlatego, ze uzywam
    go wlasnie malo intensywnie, a i tak szlag mnie trafia, jak jestem sobie w
    sklepie i chce na ceneo sprawdzic cene produktu, a ten durny telefon tak
    zamula, ze w polowie mi sie odechciewa. Albo jak musze zrobic cos szybko
    (zadzwonic, wyslac smsa lub wlasnie wejsc na jakas strone), a to gowno
    akurat sie zawiesi i trzeba resetowac, co oczywiscie trwa minute :/

  • 38. Data: 2009-06-29 21:10:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Jun 2009 13:39:22 +0200, Amir wrote:

    >te informacje to chyba z US bo nie z Eu

    Tez mi sie tak wydaje - tam tradycyjnie jablka sie lepiej sprzedaja
    :-)

    J.

  • 39. Data: 2009-06-29 21:19:09
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Viator" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (zadzwonic, wyslac smsa lub wlasnie wejsc na jakas strone), a to gowno
    > akurat sie zawiesi i trzeba resetowac, co oczywiscie trwa minute :/

    Bo widzisz to jest wina masy urochomionych aplikacji. WM ma tę wadę albo i
    nie, że programy , które zamykasz dalej siedzą w pamięci i żeby zwolnić
    zasoby systemowe trzeba to zrobić z poziomu menadżera zadań.
    Jak nie powywalasz wszystkich siedzących w pamięci aplikacji to
    ptrzeglądarka po prostu muli i tyle.
    Ponadto zamulanie przeglądarek to także efekt słabych łącz GPRS.

  • 40. Data: 2009-06-30 05:22:10
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

    > Iphone ma jeden guzik mechaniczny WM od 3 do 7 a klawiaturowo hoho
    > wiec iphone mniej zawodny

    Wolę 15 przycisków mechanicznych, które spokojnie wytrzymają 2 lata
    intensywnego uzytkowania w HTC niż jeden dotykowy ekran, z któym trzeba sie
    obchodzić jak z jajkiem a i tak wyrobi sie przy intensywnym uzywaniu przed
    upływem roku.

    JA