  • 1. Data: 2009-06-28 20:49:31
    Temat: Heyah - zasięg taki jak era?
    Od: j...@w...pl

    Witam,
    Chcę korzystać z internetu na wakacjach ale tam gdzie jadę jest zasięg tylko
    ery i to w dodatku słabiutki :( Era (tak tak) ma słabą ofertę prepaidową
    jeśli chodzi o mozliwość dostepu do internetu. Na grupie przeczytałem, że
    ciekawą ofertę ma Heyah http://www.heyah.pl/mobilny-internet(100kB/2gr). Skoro
    Heyah działa na nadajnikach Ery - czy to znaczy, że tam gdzie jest zasieg Ery
    to bedzie też zasieg Heyah a tym samym, że będę tam miał możliwość korzystania
    z internetu? Dobrze kombinuję ?

  • 2. Data: 2009-06-28 21:18:08
    Temat: Re: Heyah - zasięg taki jak era?
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:796e.0000033a.4a47d75b@newsgate.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
> [...]
    > bedzie też zasieg Heyah a tym samym, że będę tam miał możliwość
    > korzystania z internetu? Dobrze kombinuję ?

    dobrze.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."