  • 11. Data: 2010-10-07 16:54:38
    Temat: Re: Programy tv w 1976 roku
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/i8ksqk$7pe$1@inews.ga
    zeta.pl
    *Jan Rudziński* napisał(-a):

    > W latach 60. potrafili pokazywać planszę "Telewizja Warszawa" z
    > Syrenką
    > i przez pół godziny...

    Pamiętam te plansze, ale treści planszy wrocławskiego OTV nie mogę
    skojarzyć

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2010-10-07 19:37:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "marko1a" <m...@l...de> writes:

    > 1976 to jeszcze prymityw ale już przełom na lata 80' to było już coś.
    > Studio 2, w soboty kosmos1999 i wszyscy latali w piaskownicy orłami.

    Studio 2 zaczęło się w 1974, Cosmos 1999 to lata 77-79. Na tle
    programu takiego jak opisany w tej gazecie to była inna jakość, no ale
    na co dzień wyglądało jak wyżej.

    > Programy dla dzieci Zrób to sam, Pora na telesfora, Zoo, Wszystkie
    > zwierzęta duże i małe, oraz bajki z kaczorem donaldem, misiem Yogi,
    > Wilk i Zając był też niezły. Programy naukowe jak Sonda już rozkręciły
    > się na całego i ogólnie ciekawych programów z których człowiek coś się
    > nauczyłi dowiedział było sporo.

    Sonda to też 1977, Pora na Telesfora jest starsza (właściwie nigdy się
    nie dowiedziałem, dlaczego Telesfora zastąpił Pankracy)...

    MJ

  • 13. Data: 2010-10-07 19:41:07
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jan Rudziński <j...@g...pl> writes:

    > W latach 60. potrafili pokazywać planszę "Telewizja Warszawa" z
    > Syrenką i przez pół godziny...

    Z drugiej strony generalnie program tv (w każdym razie w latach '70)
    był o kilka lub więcej minut spóźniony, poza sztywną kotwicą Dziennika
    Telewizyjnego (19:30 żeby nie wiem co). Im dalej po dzienniku, tym z
    reguły obsuwa była większa. I nie do końca dawało się to wyjaśnić
    nadawaniem sporej części audycji na żywo...

    MJ

  • 14. Data: 2010-10-07 19:49:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .fuw.edu.pl
    *Michal Jankowski* napisał(-a):

    > Sonda to też 1977, Pora na Telesfora jest starsza (właściwie nigdy się
    > nie dowiedziałem, dlaczego Telesfora zastąpił Pankracy)...

    Nie zapominaj, że do Telesfora dołączył później Teodor.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 15. Data: 2010-10-07 19:53:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .fuw.edu.pl
    *Michal Jankowski* napisał(-a):

    > Im dalej po dzienniku, tym z
    > reguły obsuwa była większa. I nie do końca dawało się to wyjaśnić
    > nadawaniem sporej części audycji na żywo...

    Pamiętam jak chciałem obejrzeć w kinie nocnym "Ostatnie tango w Paryżu".
    Z kompletnie niewiadomych przyczyn poślizg był kilkadziesiąt minut
    wypełniany totalnymi bzdetami. Tylko to już były czasy poźniejsze niż
    '70

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2010-10-07 21:01:05
    Temat: Re: W1976 roku w Polsce nic nie ma
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Złudzenie. Ludzie w PRL'u dali się wprasować systemowi komunistycznemu.
    Socjologia powiedziałaby, telewizja PRL'u nie rozbudzała apetytów
    konsumpcyjnych, przez to życie wydawało się prostsze. Z podkreśleniem -
    "wydawało się". Władza komunistyczna nie rozbudzała apetytów konsumpcyjnych,
    bo nie mogła rozbudzać, puste półki, zapisy na pralki, rowery i gwoździe.

    I z tej prostoty, komuś siedzącemu przed telewizją PRL'u, coś się wydaje. Za
    tym działał urząd cenzury i swoi ludzie w TVP. Wszystko było zaplanowane.

  • 17. Data: 2010-10-07 21:10:11
    Temat: Re: Rodowicz hucpa Polski komunistycznej
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@W...gazeta.pl>

    I co wychowała TVP? Rodowicz, Holubka, Połomskiego, Zelnika, Jande ? Wszystko
    układ. Bo oni byli potrzebni do wizji kultury - socrealizmu, władzy
    komunistycznej.

    Rodowicz, pseudogwiazda PRL-u, z sztuczną promocją ma za piosenke "Ale to już
    było", 1 mln 400 tys. Piosenka Janusza Laskowskiego Beata z Albatrosa ma 1 mln
    600 tys. i ma tą cenną wartość, że żyje wśród Polaków - społeczności
    Youtube. Piosenka Rodowicz nie żyje. Ponad to trzy inne piosenki Janusza
    Laskowskiego są hitami z 1 mln potencjałem, których Rodowicz już nie ma: to
    jest "Świat nie wierzy łzom", "Śnił mi się rodzinny dom". Zespół 2+1, za
    piosenkę Windą do nieba ma 2 mln 24 tys. Napisała też odpowiadającą na
    zapotrzebowanie PRL'u piosenkę Footboll. (Albo inna piosenka "Walentyna Twist"
    zespołu Filipinki, na cześć rosyjskiej kosmonautki.)

    1. 2+1 Windą do nieba - 2 mln 24 tys.
    2. Janusz Laskowski Beata z Albatrosa - 1 mln 600 tys.
    3. Rodowicz - 1 mln 400 tys.

    I kto słyszał ostanio w TVP, np. w programie Jaka to melodia?, kogo tam grają?
    o Januszu Laskowskim w TVP, kto słyszał o zespole 2+1? Układ PRL-owski TVP. W
    którym Polska trwa.

    Teraz Rodowicz jest tak zwanym przyjacielem Euro 2012. Fałszywe symbole PRL'u
    są nadal w mediach kreowane. Trybuna honorowa na Euro 2012 została otwarta 22
    lipca, dniu ogłoszenia Manifestu Lipcowego - władzy Rosji w Polsce,
    zatwierdzonego przez dyktatora Związku Radzieckiego Józefa Stalina.

    Telewizja PRL'u prała skutecznie ludziom mózgi. (Patrz Rodowicz) Przaśne
    programy i sybmole PRL'u, feeee. Rodowicz, feee.

  • 18. Data: 2010-10-07 21:31:39
    Temat: Re: Jak się bada kłamstwo ?
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Naukowo. Łatwo wykazać kłamstwo PRL-u - kłamstwo "Rodowicz" o jej wielkości,
    bowiem najzdolniejszymi muzykami są mężczyźni. Wyższość mężczyzn w dziedzinie
    muzyki jest uwarunkowana genetyczne. Można łatwo to potwierdzić wymieniając:
    The Beatles, Bob Dylan, Led Zeppelin, The Queen. Eric Clapton, i sięgając w
    dalszą historię Amadeusz Mozart, Fryderyk Chopin, Ludwig van Beethoven, itd.
    A jak to się stało, że w PRL'u było inaczej? Ustawka.

    Jeśli gwiazdą jest kobieta, to znaczy że ktoś cię oszukał. Badania na Youtube
    pokazały, że większą słuchalność ma 2+1 i Janusz Laskowski. TVP PRL
    komunistyczna jeśli chodzi o Rodowicz nadająca z Warszawy cię oszukała.

  • 19. Data: 2010-10-08 00:48:41
    Od: Brooks <d...@g...com>

    On Oct 7, 10:31 pm, "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > pokazały, że większą słuchalność ma 2+1 i Janusz Laskowski. TVP PRL
    > komunistyczna jeśli chodzi o Rodowicz nadająca z Warszawy cię oszukała.

    Gwiazda, która zostaje kobieta swieci pelnia blasku. Co powiesz na
    Marlene Dietrich?
    Janis Joplin? Kate Bush?
    Wymieniam dalej: Madonna, Tina Turner, Barbara Straisand, Allanis
    Morissette, Sheryl Crown, Dolly Parton, Cher, Shakira,
    Basia Trzetrzelewska z naszego podwórka Kasia Kowalska albo Kasia
    Nosowska.
    I jeszcze z naszego podwórka, pewnie zetknales sie z nazwiskiem Divy
    Violetty Villas?

    (ewentualnie przekrecilem imie, nazwiska lub pomylilem pisownie - za
    co z góry przepraszam)

    W parlamencie od czasu do czasu pada haslo 'parytet'. Widac w swiecie
    showbiznesu nie ma równych szans czy równego startu i zdecydowanie
    kobiety sa i beda w mniejszosci.
    Dopiero od niedawna kobiety maja szanse pracowac w wojsku, stoczniach,
    platformach wiertniczych. A kobieta która prowadzila wlasny warsztat
    samochodowy zawsze zaslugiwala na podziw czy jak to sie teraz okresla
    szacun.

    Najbardziej podziwiam kobiety, które dzielnie znosza trudy ciazy i
    dalsze maciezynstwo. Na to mezczyzni nie maja wiekszych szans.

    Wracajac do tematu telewizji zawsze podziwiam/podziwialem Loske,
    Czubówne, Wachowicz, Wellman, Pienkowska, Fajkowska.

    --
    Brooks

  • 20. Data: 2010-10-08 07:30:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wszystkim
    >
    > W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam program
    > z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):
    >
    > Wtorek 13 kwietnia 1976:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv13-04-1976.jpg
    >
    > Niedziela 26 września 1976:
    >
    > http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv26-09-1976.jpg
    >
    > Wnioski wnieście sami...

    Piekne ;-) To byly czasy, zero pospiechu...