  • 1. Data: 2010-10-05 14:08:09
    Temat: na jakiej zasadzie dziala telewizja na karte?
    Od: pw <p...@g...com>

    Witam,
    Na jakiej zasadzie dziala telewizja na karte?
    Czy to jest tak jak w telefonach?
    Kupuje karte, a potem co miesiac wpisuje kody?

  • 2. Data: 2010-10-05 14:26:24
    Temat: Re: na jakiej zasadzie dziala telewizja na karte?
    Od: "L" <n...@n...com>

    > Czy to jest tak jak w telefonach?
    > Kupuje karte, a potem co miesiac wpisuje

    podobnie... kazda karta ma swoje wlasne konto bankowe (wiec nie zgubic
    numeru konta przypisanego do numeru kart ) - jest wplata - jest pakiet -
    brak wplaty - jest kilka programów - m.inn 1,2, tvn , tvn7

  • 3. Data: 2010-10-05 15:30:17
    Od: pw <p...@g...com>

    On 10/05/2010 04:26 PM, L wrote:

    > podobnie... kazda karta ma swoje wlasne konto bankowe (wiec nie zgubic
    > numeru konta przypisanego do numeru kart ) - jest wplata - jest pakiet -
    > brak wplaty - jest kilka programów - m.inn 1,2, tvn , tvn7

    czyli pakiet jest przedluzany automatycznie po wykonaniu przelewu na
    konto bankowe? nie trzeba wpisywac kodu?

  • 4. Data: 2010-10-05 17:02:18
    Od: "L" <n...@n...com>

    > konto bankowe? nie trzeba wpisywac kodu?
    masz tu wylożone naprawdę dokładnie
    http://telewizjanakarte.pl/doladowania.html

  • 5. Data: 2010-10-05 18:20:49
    Od: pw <p...@g...com>

    On 10/05/2010 07:02 PM, L wrote:
    > masz tu wylożone naprawdę dokładnie
    > http://telewizjanakarte.pl/doladowania.html

    ja nie widze tego, zacytuj

  • 6. Data: 2010-10-06 05:25:59
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-05 20:20, pw pisze:

    > ja nie widze tego, zacytuj

    czego nie rozumiesz?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 7. Data: 2010-10-06 06:47:36
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    > ja nie widze tego, zacytuj

    czego nie widzisz ? tego że wszystko dostępne jest na stronie ? czy
    może nie widzisz sensu poświęcania własnego czasu ?

  • 8. Data: 2010-10-06 07:09:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-10-06 08:47, *boxfish* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    A może ma zablokowane www w pracy?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 9. Data: 2010-10-06 10:28:47
    Od: pw <p...@g...com>

    On 10/06/2010 07:25 AM, pawell32 wrote:

    > czego nie rozumiesz?

    ja zadalem proste pytanie, na ktore wystarczy odpowiedziec tak lub nie,
    a wy od razu z tego robicie niewiadomo co ...

    zadam je moze jeszcze raz...

    czy po wykonaniu przelewu na konto bankowe (tzw doladowanie), trzeba
    wpisywac otrzymany kod czy nie?

  • 10. Data: 2010-10-06 10:34:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pw" <p...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > czy po wykonaniu przelewu na konto bankowe (tzw doladowanie), trzeba
    > wpisywac otrzymany kod czy nie?

    W telefonach też niekoniecznie trzeba wpisywać jakiś kod.