  • 1. Data: 2010-10-05 22:35:20
    Temat: Takie rzeczy tylko w Erze czy w T-Mobile
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Popatrz, Katy Perry z reklamy sieci komórkowej Era mówi po niemiecku, po
    polsku, po słowacku, a nawet po węgiersku, ale to ci poliglotka. W sumie
    palców mi u dwóch rąk starcza, Katy Perry mówi w 10 językach.

    Zobacz Katy Perry w wielu językach:
    "Youtube.com" - Katys Projekt @ T-Mobile Austria
    http://www.youtube.com/watch?v=TUmiDWwIiU0&feature=r
    elated

    "Youtube.com" - T-Mobile|T-Com - Katy Projekt spot SK
    http://www.youtube.com/watch?v=e50j5t3-uZQ

    "Youtube.com" - T-MobileT-Com - Katy Projekt [Barbora] spot SK
    http://www.youtube.com/watch?v=BuxKnoVSyCs

    "Youtube.com" - Katy Perry Era Music Garden [Wirtualnemedia.pl]
    http://www.youtube.com/watch?v=y76LflKDmb8

    itd.

    Polska mizerność, ta polska przeogromna mizerność. Można popaść w
    zastanowienie, jak to jest, koncern niemiecki może kontrolować całą Europę
    wschodnią, aż po Białoruś. T-Mobile robi swoje interesy w Czechach, Węgrzech,
    Chorwacji, Słowacji, a nawet niby zamkniętej Łukaszenkowej Białorusi. Reklama
    jest rozprowadzana przez koncern niemiecki T-Mobile.

    Hasło, które głosi reklama, "Takie rzeczy, tylko w Erze", że możesz wystąpić w
    teledysku z Katy Perry - to złudzenie. A reklamy w telewizjach Polsat, TVN,
    TVP - to specjaliści od komercyjnych złudzeń.

  • 2. Data: 2010-10-06 12:26:12
    Temat: Re: Takie rzeczy tylko w Erze czy w T-Mobile
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    ale o co Ci k..wa chodzi?

    Nie pasuje Ci ze T-mobile oszczedziło pieniedzy płacąc jednej "gwiezdzie" a
    nie dziesięciu?

    c.

  • 3. Data: 2010-10-06 15:10:16
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cezar wrote:

    > ale o co Ci k..wa chodzi?

    To taki miejscowy troll. Ignorować i nie odpowiadać.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-10-06 15:13:04
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "bufi" <b...@p...de> wrote in message news:i8i3go$rpe$1@inews.gazeta.pl...
    > To taki miejscowy troll. Ignorować i nie odpowiadać.
    > Pozdrawiam

    rzeczywiscie. Przeczytalem kilka wczesniejszych jego wątków. Wrzucam do
    KF-a i objecuje poprawę.

    c.

  • 5. Data: 2010-10-07 07:01:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Cezar" <c...@B...pl> napisał w wiadomości

    > rzeczywiscie. Przeczytalem kilka wczesniejszych jego wątków. Wrzucam do
    > KF-a i objecuje poprawę.

    Tylko nie mow o tym glosno bo zmieni adres i wylezie co niektorym z KFa.

  • 6. Data: 2010-10-07 22:45:35
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Typowy telewidz. Po co zabierasz głos w temacie, w którym nic nie masz do
    powiedzenia? Oglądasz pewnie też programy, na których temat nie masz nic do
    powiedzenia. Specjaliści od marketingu telewizyjnego o tym wiedzą i robią
    takie reklamy jak ta - "Takie rzeczy tylko w Erze, a nie prawda bo w T-Mobile".

  • 7. Data: 2010-10-08 17:36:59
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Typowy telewidz. Po co zabierasz głos w temacie, w którym
    > nic nie masz do
    > powiedzenia?

    Ty za to zabierasz głos w kaźdym temacie :-). I zasadniczo
    nie masz nic do powiedzenia prócz pie...nia głupot. I każdy
    kto ma inne zdanie jest krzyżówką komucha, SB-ka, Żyda,
    masona i może jeszcze cyklisty... Jak Ci się nie podoba w
    tym kraju zawsze możesz wyemigrować np. do Mozambiku tudzieź
    do RPA. Korzyść z tego taka, że może Cię nie zrozumieją na
    początku, co raczej pewne, bo i w rodzimym języku trudno
    skumać o co Ci chodzi.
    Twoja głupota wydaje się już maksymalna, ale zaczynam w to
    powątpiewać. A to mianowicie dlatego, że co post, to k...
    bardziej pojebany.... Obserwując wypowiedzi tych, którzy
    jeszcze się nad Tobą litują i czasem Cię podkarmią, mam
    wrażenie, że wyłazisz im z klopa. I chyba dlatego co i raz
    masz inny adres :-). Na Ciebie to nawet i domestos by nie
    podziałał...
    Nie pozdrawiam, albowiem trolli zasadniczo nie dokarmiam :-)

    > "Takie rzeczy tylko w Erze, a nie prawda bo w T-Mobile".

    "Nie prawda" pisze się razem. Nie dość że troll to jeszcze
    analfabeta...

  • 8. Data: 2010-10-11 22:44:39
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@N...gazeta.pl>

    Twój poziom i sposób dyskutowania jest żenujący. To świadczy o twojej
    rodzinie, która cię wychowała. Właściwie nie wychowała. Poziom agresji w
    Polsce sięgną maksimum, właśnie z tych wielowarstwowych obserwacji
    socjologicznych wynika, że w Polsce będzie wojna. To jeden ze wskaźników. Nie
    można z tobą podyskutować, ale paradoksalnie nawet ktoś taki może przyczynić
    się do budowy społeczeństwa, (predykcji), można cię wykorzystać do badań
    socjologicznych oceny stanu społecznego w Polsce.

  • 9. Data: 2010-10-12 07:35:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Twój poziom i sposób dyskutowania jest żenujący.

    Ale ja z tobą nie dyskutuję, stwierdzam tylko że jesteś
    pojebany i tyle :-). Zresztą śledząc grupę zauważyłem, że
    nie jestem w tej opinii odosobniony ;-)

    > To świadczy o twojej
    > rodzinie, która cię wychowała. Właściwie nie wychowała.

    Przejąłem się bardzo, chyba się upiję :-). Nie jesteś facet
    od oceniania mojej rodziny. Ale widać w PiS wszyscy lubią
    oceniać swoją miarką...

    > Poziom agresji w
    > Polsce sięgną maksimum,

    Poziom głupoty niestety ten poziom osągnał już bardzo
    dawno...

> [...]
    > się do budowy społeczeństwa, (predykcji), można cię
    > wykorzystać do badań
    > socjologicznych oceny stanu społecznego w Polsce.

    Jesteś albo pojebany, albo domorosły psycholog/psychiatra.
    Co zresztą na jedno wychodzi...