  • 1. Data: 2010-10-07 10:46:08
    Temat: Programy tv w 1976 roku
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam
    program z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):

    Wtorek 13 kwietnia 1976:

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv13-04-1976.jpg

    Niedziela 26 września 1976:

    http://www.mimuw.edu.pl/~janek/rtv26-09-1976.jpg

    Wnioski wnieście sami...

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2010-10-07 11:10:22
    Temat: Re: Programy tv w 1976 roku
    Od: ...@...pl

    najfaniej sie czyta, ze program w kolorze!!!!

    No i na tej telewizji wychowalo sie pokolenie dzisiejszych 40+ latkow.
    Madrzy, wyksztalceni....to po sobie widze. A teraz macie mlodzi 1000
    kanalow i tak nie ma co ogladac!!! TV 3D superhiper HDTV Dolby Digital
    ......150"......i gowno zostaje w glowach po dopalaczach.com

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-10-07 11:12:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam program
    > z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):

    Wygląda jak program aktualnego kanału Wojna i Pokój z dodaną dobranocką. ;-)

  • 4. Data: 2010-10-07 12:21:45
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-10-07 12:46, Jan Rudziński pisze:
    > Niedziela 26 września 1976:

    mnie się podoba program 1 20:20
    Bajka dla dorosłych: kto chce niech wierzy ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 5. Data: 2010-10-07 12:37:45
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jan Rudziński" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Wnioski wnieście sami...

    1976 to jeszcze prymityw ale już przełom na lata 80' to było już coś. Studio
    2, w soboty kosmos1999 i wszyscy latali w piaskownicy orłami. Programy dla
    dzieci Zrób to sam, Pora na telesfora, Zoo, Wszystkie zwierzęta duże i małe,
    oraz bajki z kaczorem donaldem, misiem Yogi, Wilk i Zając był też niezły.
    Programy naukowe jak Sonda już rozkręciły się na całego i ogólnie ciekawych
    programów z których człowiek coś się nauczyłi dowiedział było sporo.
    Dzisiaj królują bloki reklamowe, półnagie dziewczyny i "kultowe" seriale dla
    stetryczałych i bab siedzących w domach.

    Marek

  • 6. Data: 2010-10-07 13:43:18
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Jan Rudziński wrote:
> [...]
    >
    > W nawiązaniu do niedawnej dyskusji o poziomie TVP za PRL załączam
    > program z przypadkowych dni (skany z tygodnika Radio i Telewizja):

    na programie pierwszym potrafili zrobić 15 minutowa przerwę w programie,
    teraz lecą reklamy.
    miałem w tych czasach Ametysta, więc w kolorze nie pooglądałem :(

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-10-07 15:59:15
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *pawell32* napisał(-a):

    > mnie się podoba program 1 20:20
    > Bajka dla dorosłych: kto chce niech wierzy ;-)

    Fajne były te bajki. Chętnie bym je pooglądał dzisiaj.

    --
    ////// GG: 660675
    ( o o)

  • 8. Data: 2010-10-07 16:02:04
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    VSS <v...@g...pl> napisał(a):

    > na programie pierwszym potrafili zrobić 15 minutowa przerwę w programie,
    > teraz lecą reklamy.
    > miałem w tych czasach Ametysta, więc w kolorze nie pooglądałem :(

    Miałem wtedy w domu Sony KV1820R - najlepszy pod względem obrazu i
    niezawodności telewizor, jaki kiedykolwiek w systemie Secam wyprodukowano.
    W TVP takich przerw nie pamiętam, zawsze jakąś krótką zapchajdziurę wklejali.
    Byłem za to zszokowany dwa lata później w Szwecji gdy w czasie odwołania
    /opóźnienia porannej bezpośredniej transmisji skoków narciarskich albo tenisa
    potrafili nawet na dwie godziny puścić obraz kontrolny i rozpocząć program
    zgodnie z planem ok 15-16-tej (dokładnie godzin rozpoczynania programu w dni
    powszednie nie pamiętam).

  • 9. Data: 2010-10-07 16:26:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    zeta.pl
    * Wmak* napisał(-a):

> [...]
    > kontrolny i rozpocząć program zgodnie z planem ok 15-16-tej (dokładnie
    > godzin rozpoczynania programu w dni powszednie nie pamiętam).

    A u nas wtedy to była norma. Nie do pomyślenia jest dzisiaj takie
    mitrężenie czasu antenowego jakie było w latach '70 kiedy przez kilka
    minut potrafili pokazywać zegar albo jakąś planszę. BTW, ten zegar
    widziałem nawet w tym tygodniu w nocy na TVP3. Nic się nie zmienił mimo
    upływającego czasu ;) Szkoda, że nie ma skanu z poniedziałku. Program
    byłby jeszcze uboższy

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2010-10-07 16:34:31
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Big Jack napisał(a):
    [...]
    > mitrężenie czasu antenowego jakie było w latach '70 kiedy przez kilka
    > minut potrafili pokazywać zegar albo jakąś planszę.

    W latach 60. potrafili pokazywać planszę "Telewizja Warszawa" z Syrenką
    i przez pół godziny...