  • Data: 2015-11-16 17:29:21
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:56490071$0$22826$65785112@news.neostrada.pl...

    > W sensie trzymania aplikacji w pamieci? Test wskazuje jednak, ze Samsung
    > zastosowal bardziej agresywna polityke w kwestii ubiajania aplikacji.
    > Ciezko jest mi przyjac, ze dwie gry i kilka innych aplikacji zapchalo 4GB
    > RAMu.

    A mi bardzo łatwo, bo widziałem już kloca w formie Facebook dla iOS
    który potrafił zajmować 700mega RAMu na iPhone. Ładowanie tego
    syfu do pamięci potrafiło trwać kilkanaście sekund i wiele razy końćzyło
    się crashem i koniecznoscią ładowania od nowa, kolejne kilkanaście
    sekund. Dopiero usunięcie aplikacji i zainstalowanie jej od nowa
    "odchudzało" cache i ładowała się sprawnie i szybko. Ale po kilku
    miesiącach znowu wracało do bycia uciążliwym klocem.
    Po upgradzie iOS do wersji 7 przyszła kolejn na nową, poprawioną
    wersję facebooka który ładuje się szybciej i pewniej, ale na moim
    iPhone4 jest on na tyle duży że wypycha z RAMu wszystko inne.
    Ja po prostu NIE ROZUMIEM jak można napisać aplikację mobolną
    która zajmuje SETKI MEGABAJTÓW w pamieci RAM. No ale ja nie
    pracuję dla facebook.com.

    > Poniekad tak, ale: "In a statement provided to TechCrunch, Facebook
    > confirmed they're aware of an issue causing battery draining for users,
    > and they're working on a "fix". Facebook didn't provide any additional
    > details on the nature of the issue."
    > Zatem nie jest to normalne zachowanie aplikacji

    Od kiedy to łykasz bs serwowany przez merketoidów z aplikacji
    której celem wiodącym jest śledzenie użytkownika w kazdym
    kroku jaki robi na swoim smartfonie?? Przez "fix" oni rozumieją
    kolejne dodatki do tego aby opanować świat a nie aby oszczędzać
    Ci czas pracy na jednym ładowaniu baterii :-)