-
X-Received: by 2002:a25:bdd4:: with SMTP id g20mr14458201ybk.99.1574521108061; Sat,
23 Nov 2019 06:58:28 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a25:bdd4:: with SMTP id g20mr14458201ybk.99.1574521108061; Sat,
23 Nov 2019 06:58:28 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!newsreader4.netcolog
ne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.
am4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!tr1.eu1.usenetexpress
.com!feeder.usenetexpress.com!tr2.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giga
news.com!nntp.giganews.com!g89no2587523qtd.0!news-out.google.com!p4ni1608qtu.1!
nntp.google.com!g89no2587519qtd.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googleg
roups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 23 Nov 2019 06:58:27 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dd9466f$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.222.57;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.222.57
References: <qr8sdm$1fv1$1@gioia.aioe.org>
<1...@g...com>
<d...@g...com>
<5dd80688$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5dd9466f$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <2...@g...com>
Subject: Re: W roku 2018 na przejsciu dla pieszych zginęło 285 osób.
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Sat, 23 Nov 2019 14:58:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 1
X-Received-Bytes: 1866
X-Received-Body-CRC: 820272402
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666755
[ ukryj nagłówki ]Zwykle tych co giną na przejsciach nikt na nie nie wpycha. Raczej się zamozaorales
ale po samonawiezieniu się obornikiem.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.19 15:58 FreyKol
- 23.11.19 16:23 Zenek Kapelinder
- 23.11.19 16:24 Kviat
- 23.11.19 16:42 Zenek Kapelinder
- 23.11.19 16:51 Kviat
- 23.11.19 17:00 FreyKol
- 23.11.19 17:04 Zenek Kapelinder
- 23.11.19 20:58 Endriu11111111
- 25.11.19 13:27 robot
- 25.11.19 13:28 robot
- 25.11.19 14:00 J.F.
- 25.11.19 14:29 Zenek Kapelinder
- 25.11.19 14:46 J.F.
- 25.11.19 15:34 Zenek Kapelinder
- 25.11.19 18:06 t-1
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-16 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Dynamics 365 CRM <=
- 2024-12-15 (ino)wrocław
- 2024-12-15 Obcinaczki z łapaczem
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112