  • Data: 2010-05-10 14:58:17
    Temat: Re: W pełni elektryczny samochód od Nissana
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 10, 5:01 pm, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Tzn. jaki jest ten "dowolny sposób", ile muszę zapłacić żeby być
    > zasilanym z tego źródła i ile kosztować mnie będzie 1kWh, ile kilometrów
    > na tym przejadę?

    W taki sam sposob jak prad uzywany do zasilania fabryk, biur, domow,
    oswietlenia itd. Zrodla alternatywne tez moga miec w tym swoj udzial.
    Z paneli PV mozesz otrzymac 0.1~0.2kW/m^2 a to praktycznie zalatwia
    sprawe.

    Moim zdaniem lepiej juz jest uzywac energii elektrycznej do ladowania
    akumulatorow niz np. do ogrzewania slabo izolowanych domow (to jest
    duzo gorsza marnotrawnosc bo do podgrzania powietrza mozna uzywac
    zrodel energii o znacznie wyzszej entropii niz tej potrzebnej do
    wytworzenia pradu). O wydajnosc elektrowni czy sieci tez nie ma co sie
    martwic na zapas - to juz interes energetykow (i to doslownie).

    JD